style stalking // loving leopard

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic coat pimkie jumper forever 21 skirt secondhand necklace primark bracelets H&M boots river island

So these aren't the best pictures - as  you can see they were taking on a train platform while we were waiting for our transfer - but at least some pictures are better then none at all! Today is a lazy day in, i've worked on some blogposts, prepared for a fashionmilk shoot we're shooting this weaken d(really excited for that) and watched an episode of the carrie diaries. Later on today i'm gonna go to an event with Yvet, we haven't seen each other in ages so that's gonna be cool! By the way guys i think you can really tell how bad my eczema is from these pictures, sorry if it look's gross but covering it up only makes it look worse. Have any of you had issues with eczema and if so, are there any cremes you can recommend? Nothing seems to be helping me :(. Oh, btw you guys really need to listen to the song i inserted below, i'm completely obsessed with it! X

P.S: The winner of the sinterklaas give-away is Mona, i've send you an email and congratulations!

Want to hear more rambles about my oh so boring life? Then don't forget to follow me on bloglovin & Facebook, for more even more regular updates i have an instagram as well.


asgeir - king and cross

14 comments:

  1. Super leuk outfit! Geweldige sweater en schoenen!

    X

    ReplyDelete
  2. Weer een leuke outfit! Vooral de combinatie van wit en leopard :)

    xJ. from iatenoodlesforbreakfast.blogspot.nl

    ReplyDelete
  3. Wat een SUPER leuke outfit! Je hebt echt een hele leuke stijl! Ben je gaan volgen met Bloglovin' :-).

    Liefs,

    Noor
    http://queenofjetlags.com

    ReplyDelete
  4. love love love de jas!

    Liefs,
    Megh

    www.litasandcheetah.wordpress.com

    ReplyDelete
  5. Mooie look, leuk die cozy sweater met die mooie glimmende ketting!

    ReplyDelete
  6. You have a great blog, love the shoes!


    www.fashion1psychology.com

    ReplyDelete
  7. Ik ben echt verliefd op je trui!
    zelf heb ik al mijn hele leven eczeem, en behalve vet houden met vaseline en bodylotion.
    Ga ik af en toe naar de dermatoloog zodat hij mij een nieuwe wonder zalf kan voor schrijven.
    Beetje drastisch misschien, maar wel het gene wat bij mij altijd werkt haha.

    ReplyDelete
  8. Hee!
    Leuke blog heb je.
    Wat betreft de eczeem, ik heb er ook last van, zeker met de kou.
    Bij mij lijkt het op dermatitis perioralis. http://www.huidziekten.nl/folders/nederlands/dermatitis-perioralis.htm
    Ik weet niet wat voor je cremes je gebruikt, maar beter geen hormooncremes met corticosteroïden erin, zoals hydrocortison.
    Ik gebruik zelf bioderma h2o op mijn huid schoon te maken, daarna la roche posay serozinc spray, daar zit zink in en helpt bij mij goed om de huid te herstellen. Daarna een creme, ik gebruik zelf La Roche Posay Hydraphase Intense Leger.
    Hoop dat je hier wat aan hebt,
    x Gwen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel voor de tips gwen, dat van mij lijkt niet op wat jij hebt maar ik ga toch maar eens naar die producten kijken. P.S. groot fan van je modellenwerk hihi ;)! x

      Delete
    2. Graag gedaan! En dankjewel haha! :)
      En thanks voor de muziek, kan niet stoppen met Asgeir te luisteren.

      Delete
  9. Ik had eerder nooit eczeem maar heb er sinds een paar jaar in de winter soms last van. Wat mij heel erg helpt is bepanthen zalf, ik smeer de gevoelige plekjes daarmee in voor ik naar bed ga en dan kan ik sochtends gewoon normale creme en make up gebruiken.
    Misschien heb je er wat aan.

    ReplyDelete
  10. Dankjulliewel voor de tips meiden! Ik ga die zalfjes maar eens aanschaffen!

    ReplyDelete