give away // 'revival london' christmas give away!!

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Aangezien kerst draait om het verwennenvan je familie en vrienden heb ik deze toffe give-away georganiseerd om jullie te bedanken voor het lezen van mijn blog. V&D sponsort deze give-away en geeft daarbij sieraden weg van Revival London. Op dit moment is dit coole nieuwe merk te koop in 35 V&D’s in het hele land, en zal vanaf maart 2014 in alle vestigingen verkrijgbaar zijn. Revival London heeft ontzettend toffe statement pieces die een simpele outfit net wat spannender maken, en zijn ook perfect om je feestoutfit een finishing touch te geven. Twee gelukkige volgers hebben de mogelijkheid om een van de twee sets te winnen. Het enige wat je hoeft te doen om een kans te maken is het invullen van de Rafflecopterapp hier beneden. Ik wens jullie allemaal een fijne kerst en veel geluk!

 de regels: 
1. deze give-away is internationaal open, dus iedereen kan meedoen 
2. om mee te doen moet je me volgen op een of alle link(s) via rafflecopter, elke ‘volg’ staat voor
1 entry, dus al volg je me op alle drie de platforms maak je 3 keer zoveel kans om te winnen! 
3. laat weten of je set 1 of set 2 wilt winnen 
4. de give-away sluit op 31 januari om 12:00 
5. de winnaar zal willekeurig worden gekozen en zal bericht krijgen via email 

 Since Christmas is all about pampering the people you love ihave organised an awesome Christmas give-away for my you guys. Dutch warehouse V&D was kind enough to sponsor this give-away with some amazing jewels of their new brand Revival London. Revival London’s jewellery pieces are super on trend and would be perfect to spice up a simple outfit or to wear on festive occasions. Two lucky followers are going to win either the necklace or the ring and earrings, all you have to do to have a chance of winning these amazing statement pieces is enter with the rafflecopterwidget below. I wish you all a merry Christmas and lots of luck!

 the rules: 
1. this give-away is open internationally, so everybody can enter 
2. to enter, follow the links in the rafflecopter widget, every follow means 1 entry, so if you follow
 me on bloglovin, Facebook and instagram you will have entered three times 
3. let me know if you would like to win set 1 or set 2 
4. the give-away closes on the 31st of december on 12:00 A.M.
5. the winner will be chosen randomly and notified by email

6 comments:

  1. Die ketting he! Wauw! Ik doe zeker mee!

    ReplyDelete
  2. Super gaaf! Ik ga voor set 2 :) Fijne feestdagen x

    ReplyDelete
  3. Wauw! Ik doe mee. Alvast hele fijne kerstdagen! x

    ReplyDelete
  4. Ik vind de ketting echt supertof!

    ReplyDelete
  5. Set 2 zou heel erg welkom zijn, leuke winactie!

    ReplyDelete
  6. Jammer dat ik te laat ben! De sieraden van Revival London zijn zó leuk!

    ReplyDelete