outfit | 26072013

Alas, the day i must leave for home again has come, tomorrow evening i'm flying back to Holland again. That means that this shall be my last 'holiday' outfit! You might have noticed that i have been wearing an awful lot of tartan blouses lately (i bought four this season), i totally blame dries van Noten for that. They go with jeans, shorts, skirts, dresses.. everythaaaang basically. If you find one in the sales i'd highly recommend picking one up because they are super versatile and a must have wardrobe staple piece. I want to finish my last chapter of Game of Thrones now, after that i'll have the book finished, 800 freaking pages, i'm pretty sure it's the largest book i've ever read. And to think they're 5 more of them.. where will i find the tiiiiiime? I'll see you guys when i'm back in Holland! xxx
 

blouse zara
skirt monki
bag zara
sandals zara
sunnies new look

6 comments:

  1. Is that skirt white denim?! It looks fantastic! Lovely as ever, darling.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yep! Was (or maybe is) on sale for only 10 euro's! And thanks sweetie :). x

      Delete
  2. ik ben verliefd op je schoenen! en wat heerlijk veel nieuwe posts om terug te lezen nu ik weer thuis ben van vakantie haha x

    ReplyDelete
  3. Hee Suze!

    Ik had een vraagje.. Een tijdje geleden las ik via je blog dat je samen met een vriendin een appartement hebt in Rotterdam. Ik ben daar nu ook naar opzoek in Rotterdam met een vriendin, maar ik weet niet goed hoe ik moet beginnen. Ik heb al gezocht, maar de prijzen zijn zo hoog. Hoe hebben jullie dat gedaan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wij hebben heel lang de woonsite's in de gaten gehouden en gereageerd toen er eentje net een uur online stond, meteen een afspraak gemaakt, en meteen interesse getoond en toen een hele leuke motivatie brief geschreven. In feite hadden we gewoon heel erg mazzel, zo betaalbaar als ons appartement vind je bijna niet. x

      Delete
  4. Wat een leuke outfit! Zo'n blousje vind ik ook echt geweldig :)

    ReplyDelete