outfit | 28032013

Hey! I've been doing a lot of research lately on sugarless diet's. Most of you probably know that i suffer from migraine attacks almost weekly, and i've been looking for a 'remedy' for a long time. A while ago i met a girl who said she quit eating sugar and her migraine became a lot less worse, so after some research i found out that this method helped a lot of people. As easy as 'stop eating sugar' might sound.. pretty much all the food we buy at the supermarket these days contains some sort of sugar, and so cutting it out of my diet will require a lot of perseverance and a lot of creativity. I think i'm gonna start cutting down my sugar more and more before making the jump to a complete sugarless diet. Ok so maybe all this chit chat about food boys you guys out so on to the outfit! I got this leopard coat at H&M last weekend, i've wanted it for moooonths so i'm really happy i've finally got my hands on it. I loved the stella collection it was inspired on and the minimalistic cut is just orgasm for the eyes haha. xxx

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

jumper H&M
jacket H&M
skirt secondhand
bag random
boots primark

16 comments:

  1. Doen! Ik heb het een keer twee weken zonder suiker volgehouden, helaas terug in mn oude gewoontes gevallen haha maar ik merkte het verschil wel, ik deed het (/wil het doen) omdat ik nooit uitgerust geraak. Ik moet er maar weer eens werk van maken!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daar heb ik ook heel erg last van, altijd moe!

      Delete
  2. Love your little outfit-photography-balcony! You look very elegant here also. x

    ReplyDelete
  3. Het zou natuurlijk ook aan iets anders kunnen liggen. Een vriendin van mij mag bijvoorbeeld geen chocolade meer eten en dat volstaat. Je kan daar tests voor laten doen denk ik!

    ReplyDelete
  4. Vind knap dat je minder suiker gaat eten! Lijkt me wel heel goed voor je lichaam tho, k hoop voor je dat t tegen migraine werkt, echt verschrikkelijk dat je daar zoveel last van hebt :(! Maaargoed, vind dit jasje echt superleeeuuk! En je haar staat zo leuk in een knotje :D

    ReplyDelete
  5. You look so beautiful! Love your lip color :)

    ReplyDelete
  6. Misschien goed om ermee naar de dokter te gaan en desnoods een keer naar de diëtiste? Denk dat die je wel wat beter kunnen helpen. En dan weet je zeker wat het is.

    Prachtige outfit! Die jas maakt het echt af.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey Kimberley, ik loop al jaren bij een arts voor mijn migraine hoor, maar het enige wat die doen is medicijnen geven waar je alleen maar meer aanvallen van krijgt :(.

      Delete
  7. Loving your blog!
    You have a great taste choosing each item and you make a perfect mix of each outfit

    ReplyDelete
  8. hele mooie leopard jacket!




    http://shopaholicoverhere.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  9. Die jas staat je echt heel goed, mooie combinatie!

    ReplyDelete
  10. he suze! ik zou het eten van suikers idd proberen af te bouwen. ik heb zelf ook bij bepaalde suikers en kleurstoffen dat ik daar migraine van kan krijgen. gelukkig weet ik wel in welke producten het zit waardoor ik alleen die niet neem en dus verder wel suikers kan eten. voor mij is het ook heel belangrijk om ritme te hebben, elke nacht 8 uur slapen (ik ben ook erg moe altijd, dus heb echt minstens 8uur slaap nodig), voor 12u uit bed en rond 8/9uur uit bed. 'Savonds je kamer goed doorluchten met frisse lucht (zuurstof!) heb ik ook echt nodig. Nouja hier een paar random tips die bij mij dus helpen. Doe ik deze dingen niet kan ik zo weer 3 aanvallen per week krijgen.. en idd, medicijnen maken het alleen maar erger :( hopelijk heb je er wat aan! leuke outfit trouwens! haha :) liefs Nina

    ReplyDelete
  11. OMFG! Dat luipaardjasje is zooooo gaaf! Mooie outfit!
    Love,

    Rowan

    www.redreidinghood.com

    ReplyDelete
  12. what a lovely jacket! and it looks great with this bag xx

    ReplyDelete