outfit | 26032012

Ola! I would like to apologize for the lack of posts, sometimes it's just good to take a little break from blogging! I've been focussing on my styling a lot the past few weeks, last week i did a shoot with an amazing team and we're going to send it to several online magazines in the hopes that it will be publicized. I also should have had a shoot today but unfortunately the MUA was unable to attend and so we had to postpone it. Sad as it was it did give me some well needed chill time, and so i was finally able to take some outfit pics! I'm wearing a really caj look today, with my absolute favourite sweater of the moment.. what four stripes can do! (oh and puh-lease ignore the hair.. it was feeling a bit meh today haha) xx

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

jumper zara
jans pull&bear
heels zara
necklace H&M
bag sandro

12 comments:

  1. Die trui wil ik ook, zooo leuk! Ik hoorde van Marloes dat je dinsdag ook komt, leuk!! Zie ik je dan :)

    ReplyDelete
  2. Fijne trui! Heerlijk.
    Liefs, Swaen

    ReplyDelete
  3. Nice outfit! Comfi but chic at the same time.. well done ;)

    http://paradisienne.wordpress.com

    ReplyDelete
  4. Krijg zeer sterk de indruk dat je jezelf en je eigen stijl totaal uit het oog verloren bent...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mensen geven anoniem commentaar, als je zo'n commentaar geeft zet tenminste je naam eronder. Te TRIEST voor woorden. Ga iets doen met je leven.... Groetjes LIZ.

      Delete
  5. Dat jij mijn stijl niet meer leuk vind betekent niet dat ik mijn stijl uit het oog ben verloren. En waarom zijn deze reacties toch altijd anoniem en zonder onderbouwing?

    ReplyDelete
  6. Hmm ik ben van mening dat het niet uit maakt wie het zegt. Het is niet de bedoeling dat je nu een nare bijsmaak krijgt bij deze persoon. Het gaat er vooral om dat je als stylist in spé na denkt over hoe je jezelf profileert en wie je wil zijn. Ik krijg gewoon de indruk dat je dit een beetje kwijt bent/niet helemaal weet.

    Mocht dat niet zo zijn en jij dus van mening bent dat dit JIJ is, is dat is dat dikke prima.
    Hier over na denken is nooit verkeerd, juist erg belangrijk.

    Dat was ie!

    ReplyDelete
  7. Kijk dit is nou een degelijke comment! Uiteraard denk ik na over hoe ik mijzelf profileer - maar ik vind wel dat hoe ik mij kleed lost moet staan van mijn styling werk, wat een van de redenen is dat ik erover denk om met dit blog te stoppen. Wat betreft mijn stijl, ik ben mijn oude vintage/cute stijl helemaal zat en ben inderdaad zoekende naar een nieuwe goeie balans, maar dit betekent niet dat ik mezelf kwijt ben, betekent enkel dat ik aan het experimenten ben.. en daar is volgens mij niks mis mee :).

    ReplyDelete
  8. Ohja, en een nare nasmaak krijg ik enkel van zo'n eerste comment, mocht de tweede de eerste zijn geweest had ik nooit een nare bijsmaak gehad en was naam vermelden geen probleem geweest ;). Het is niet juist dat je bang ben dat ik een nare bijsmaak van je krijg je als je eerlijk tegen me bent..

    ReplyDelete
  9. super leuke outfit! Staat je goed. De broek is helemaal geweldig!

    ReplyDelete
  10. Ik vind je stijl echt geweldig!
    weer een geweldige combinatie!

    ReplyDelete