outfit | 11032013

Hi girls! I'm having a little bit of trouble with writing this intro today.. as the most interesting thing that has happened to me the past few days was that i gained a kilo because i ate to much ice cream - and i'm now banning myself from swirl's for an entire month. On that note - i want to start exercising! I can't even walk up the stair's without getting out of breath so something needs to happen! I was wondering if any of you guys have got some exercise tips for beginners? Because i really shouldn't be wearing a sporty t-shirt when the last time i exercised was like.. half a year ago.. whoops. xx

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

t-shirt zara
skirt zara
jacket forever21
boots topshop
hat H&M

10 comments:

  1. Ik heb heel lang touwtje gesprongen! Dat is goedkoop (dus als je het na een week niet meer doet ben je 50c kwijt ipv 80 euro aan hardloop schoenen oid) en super leuk! Alleen als je een dunne vloer hebt is het misschien niet zo handig.

    ReplyDelete
  2. Gewoon zorgen dat je telkens net te laat bent voor de tram of de trein zodat je heel hard moet rennen :)

    ReplyDelete
  3. I recommend doing some youtube workouts to start off! Tone it Up are very doable, if you want a bit more of a challenge then try Blogilates! If you're very dedicated try out 30 day shred too :) Also jogging/swimming is great!

    love the outfit btw x

    ReplyDelete
  4. Super leuke outfit! Vooral dat rokje en het vest!

    ReplyDelete
  5. You look amazing, I love the outfit! xx

    ReplyDelete
  6. Mooie look weer!

    www.laceandpearlsbyroos.com

    ReplyDelete
  7. Love this entire outfit! Especially that jacket!

    Tasha xx
    http://tashalaurencleary.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  8. Ik geloof dat voor mensen die niet zo van sport houden, de beste optie om meer te bewegen in het dagelijks leven. Dus hup, die trap op, fietsen, wandelen naar de supermarkt. Het is inderdaad stom om schoenen voor 80 euro te kopen die je maar drie keer gebruikt. En superleuk rokje! :)

    ReplyDelete
  9. Leuke outfit!
    Als je wilt sporten (thuis), moet je eens op mijn blog kijken :) Ik heb juist een post gemaakt met allemaal work-out filmpjes die ik zelf nu ook de hele week doe. En elke week ga ik aan een ander deel van mijn lichaam werken :)

    - Marie

    ReplyDelete
  10. Super leuke outfit.
    Voor sporten check blogilates eens op youtube.

    ReplyDelete