treasures | the rail

Some of you may know about zara's 'people' segment in which you need to style pieces from their current collection to win a 300euro gift voucher. I don't actually own anything from their new collection yet (sob) but i did pick up two pieces to use in a shoot (so they have to go back, sob harder). I figured i'd take the opportunity to snap a picture with them! As the two pieces don't really go together i made a real life moodboard on my clothing rail! Really like this idea, i'm working on lots of ideas for the blog and this might become a weekly segment! x

Image and video hosting by TinyPic

13 comments:

  1. Ahh zo leuk! Je kledingrek is ook pretty, ik heb een zwarte :/ vind m echt niet mooi hah x

    ReplyDelete
  2. Dat bloesje is tof! Mooie foto!

    ReplyDelete
  3. Like this idea :)
    Where is the bag from ?

    ReplyDelete
  4. this is such a great idea and this photo is amazing! I really hope this becomes a weekly thing:)xx

    ReplyDelete
  5. Gave nieuwe lay-out!

    www.laceandpearlsbyroos.com

    ReplyDelete
  6. mooi kledingrek heb je. en heel leuk idee! hoe doe jij dat eigenlijk als je kleding koopt voor een shoot? ga je gewoont terug naar de winkel, zonder te zeggen dat je het voor een shoot gebruikt? haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha yep. Maar de modellen hebben die spullen maar 10min aan hoor, het is eigenlijk net als passen. Ik zou nooit iets terugbrengen dat vies/kapot is.

      Delete
    2. nee okee. dat snap ik. maar ik vroeg me af of de mensen van een winkel je niet langzamerhand gaan herkennen als je telkens echt een shitload aan kleding meeneemt en als ze dan vragen 'was het niet naar wens' "euuh, nee het pastte allemaal niet" haha

      Delete
  7. Mooi kledingrek, volgens mij heb ik dezelfde haha! Deze foto is sowieso echt perfect: de kleuren, de KLEDING natuurlijk en de compositie. Één vraagje: waar is die tas vandaan en is die misschien dan nog te koop? Alvast bedankt X

    ReplyDelete
  8. I love it all!!! Especially those shoes :O amazing xx

    Oh and don't forget to enter my 400 followers giveaway if you haven't already :)

    ReplyDelete
  9. Such a lovely blog you have here! I got so much inspiration! Thanks a lot!!!! Amazing outfits and also You are such a pretty girl! :)

    ReplyDelete