outfit | 25092012

Hiyaaaaaa. On tuesday's school starts at 3, so i decided to make use of my morning by going on a primark trip. I went there thinking 'oh maybe i'll buy like 2 items'.. but as usual, this idea did not last very long. They had SOSOSOSOSO many nice things, i saw like 10 jumpers that i liked, a lot of coats and dresses, and also tons of cute blouses. I'm gonna film a haul soon so stay tuned! Below is today's outfit, black&comfortable is the way to go. x

facebook | bloglovin'


Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

jumper zara
jacket H&M
scarf secondhand
rings topshop/H&M/six

11 comments:

  1. Ah maak me niet jaloers! Ik zal al je mooie items al op Facebook, WAUW! Nu wil ik ook!! X

    ReplyDelete
  2. ahhh what a great jacket! when did you buy it?

    ReplyDelete
  3. Die trui eronder lijkt me superwarm hihi! :D
    En dat jasje erover heen is tof!

    ReplyDelete
  4. love the jacket!i have to get that!!
    is it from the new collection?is it divided?
    btw you look really lovely :-)

    ReplyDelete
  5. Het jasje is super leuk! Is die nog steeds te koop?
    Ik zie trouwens geen tas op de foto :P
    xxxx

    ReplyDelete
  6. to everyone who asked,
    the coat is from last year's winter collection so it's not available anymore.
    sorry :(

    ReplyDelete
  7. Moooi, ik vind die sjaal echt zo gaaf. Ben benieuwd naar je haul :)

    ReplyDelete
  8. ahh ik wist niet dat je deze blazer ook had, k vind hem nog steeds zozo nice!

    Ik ging naar zaandam afgelopen week maar daar hadden ze helemaal niet zo veel leuke dingen eigenlijk! Heb 1 jurkje en 1 jumper gekocht (en wat accessoires ha) x

    ReplyDelete
  9. Ik blijf deze blazer echt geweldig vinden,
    ik hoop nog steeds dat ik 'm voor diezelfde prijs (oke zelfs iets duurder mag!) kan vinden haha (:

    ReplyDelete