outfit | 23092012

Hi girls! It's been a busy couple of days. On thursday i painted for six hours straight, but the living room is all white now, 1 down 3 to go! On friday i had school from 9 to 5 which was absolutely exhausting and triggers a migraine. So when i came home i went straight to bed and woke up early the next morning (head still aching away) because i took part in the Esprit Style Battle (more about that later)! And my sunday was spend making homework.. So yeah! Didn't have time to blog until now. So here's todays look, i guess my cat felt like her outfit needed to be shown as well, miaow! xx

facebook | bloglovin'


Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

top H&M
jacket zara
jeans zara
boots unknown
bag random


14 comments:

  1. Uuuuugghhhh, ik wil jouw benen haha, zo mooi lang en slank!
    Echt leuke outfit, en je haar zit ook heel mooi!
    Ben heel benieuwd hoe de battle verliep, zag je status al op fb! Damn, had ik er maar eerder over gelezen, hehe had graag kans willen maken om ook mee te doen haha xx

    ReplyDelete
  2. Omg ik zie t net pas, kittyyyyy ad zijkant aw

    ReplyDelete
  3. Mooie basic look meid, het katje aan de zijkant is toch wel het schattigst van alles!

    ReplyDelete
  4. Vrij simpel, maar toch heel leuk! :D
    En dat poesie, awww.

    ReplyDelete
  5. Ah die top en tas zijn zo leuk! en aaahw dat katje aan de zijkant is zo lief! xx

    ReplyDelete
  6. I like this a lot. Die broek zit heel mooi!

    ReplyDelete
  7. Gave outfit, leuk tasje!

    www.laceandpearlsbyroos.com

    ReplyDelete
  8. aaaah!!!!!!! ik ben al heel lang op zoek naar zo'n jasje en nu komt mijn brandende vraag; heb je hem recent gekocht want op de site kan ik hem nergens vinden!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee, nee helaas ik heb hem deze zomer uit de sale gevist!

      Delete
  9. Wat een leuke kleur van broek, toch net weer iets anders dan een gewone jeans!
    + wat een schattig katje!

    ReplyDelete
  10. Wow, weer een leuke outfit! Vooral het jasje vind ik mooi, een beetje met een vintage look!

    Khad het katje nog niet gezien, tot ik het zag staan in een reactie, SUPERCUTE (:!

    ReplyDelete
  11. ai jammer maar helaas en hoe wanhopig dit ook klinkt dankjewel voor je antwoord!

    ReplyDelete
  12. Ah je katje is echt super lief! Hij wilde stiekem ook gewoon graag op de foto :) btw, de primark was heaven! :D

    ReplyDelete