outfit | 020912

Remember i told you i went thriftshopping with grannie? These are two of the items that i got. I think the shirt is so fun - kind of creepy to - and i love to combine it with something more dressy. And the skirt! I was so happy when i found it, it will be perfect for winter paired with cozy jumpers! Today my first day of school started, i'm so excited for this year! xx
facebook | bloglovin'

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

tee secondhand
skirt secondhand
necklace topshop
flats H&M

8 comments:

  1. Wat staat dat leuk, al zou ik het leuker vinden met hakken er onder denk ik.
    Liefs, Swaen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben ik met je eens, had alleen geen zin in hakken, keuze makkelijk gemaakt :P.

      Delete
  2. Super mooie rok! Leuk gecombineerd ook met dat t-shirt!

    ReplyDelete
  3. omg die rok is super mooi! en dat shirt heeft idd wel wat! hij's nice!
    ik vind haast nooit dit soort mooie tweedehands kledingstukken bij mij i.d buurt. (ja of t is 100 maten te groot haha) xx

    ReplyDelete
  4. waaauw! Je ziet er weer super leuk uit! xxx

    ReplyDelete
  5. heel leuk!! shirt is echt creepy maar daarom juist gaaf en die rok is ook heel goed te combineren met... ja alles! Zo samen ook heeel leuk :)

    ReplyDelete
  6. Toffe t-shirt! Als ik het zou zien hangen in de winkel zou ik er nooit aan denken om het eens te passen, maar als je het aanhebt is het echt tof! xxx Marie

    ReplyDelete