traveling | india

Where to begin? India has left a huge impression on me. Because it's so - i think this is the best word to describe the experience - intense, i didn't really feel comfortable making a lot of photos. I tend to go for the experience through my eyes rather than through the camera lens these days. That said, i did make some shots that are worthy of showing. Here's the first bunch.
facebook | bloglovin'

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

13 comments:

  1. Ik begrijp je helemaal. India lijkt me ook heel intens; heel heftig. Je ziet zoveel dingen die zó anders zijn dan hier! De foto's díe je hebt gemaakt zijn wel prachtig trouwens! Hele mooie kleuren! Ik ben erg benieuwd naar de rest van je reis en van de foto's!

    ReplyDelete
  2. Oh wauw, prachtige foto's! India lijkt me zo geweldig, daar wil ik zeker nog een keer naartoe.
    Heb je je layout veranderd trouwens? Het ziet er leuk uit! :)
    X

    ReplyDelete
  3. Echt hele mooie foto's! Lijkt me een ongelooflijk indrukwekkend land, zou er
    zelf ook heel graag heen gaan!

    www.laceandpearlsbyroos.com

    ReplyDelete
  4. I just got back from India too haha! i go every year though. Wonderful photos by the way x

    ReplyDelete
  5. Wauw, wat óntzettend gaaf zeg! Prachtig.

    ReplyDelete
  6. Geweldig prachtige foto's, wauwwwwwwwwwww!

    ReplyDelete
  7. Amazing

    x Dini
    http://dinisaur.blogspot.be/

    ReplyDelete
  8. wauw, wat een mooie foto's!
    lijkt me echt heel indrukwekkend
    ps: leuk je nieuwe theme/design van je blog x

    ReplyDelete
  9. i would love to visit India one day, it must have been a great experience!
    Krissy xoxo ~

    ReplyDelete
  10. Wat ziet het er prachtig uit, wat een kleuren! Het moet echt geweldig zijn geweest.
    Liefs, Swaen

    ReplyDelete
  11. wauw, supermooie foto's! en welkom terug hihi x

    http://nikkibeulen.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Aah het is echt een droom van mij om ooit naar India te gaan, voor de cultuur, de architectuur en dan vooral DE TEXTIELEN jongens ik zou gek worden en een miljoen miljard meter aan stoffen kopen daar haha.

    ReplyDelete