outfit | 290812

Hiya! It's been an eventful week for me so far. As i said i went to visit my grannie this monday, we visited two thrift stores and i got quite a few gems so i can't wait to show you those! Yesterday i photographed a collection made by my friend Denise, who studies at AMFI. We were allowed to shoot in the exchange hotel in Amsterdam, but unfortunately all of the cool rooms were booked. Despite that little disappointment we managed to make the room we got assigned to work, and i can't wait to show you guys the results. In a few hours i'm off the Rotterdam to pick up this year's schedule! xxx

facebook | bloglovin'

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

blouse unknown
shorts topshop
necklace H&M
sunglasses H&M

13 comments:

  1. Hele gave look! Ben benieuwd naar de vintage items die je hebt geshopt :)

    ReplyDelete
  2. Die shorts zijn echt geweldig!
    Ik kijk uit naar de foto's!

    ReplyDelete
  3. Mooie shorts! Ben benieuwd naar de foto's die je hebt gemaakt!

    ReplyDelete
  4. erg leuke outfit! en ben benieuwd naar de foto's :) x

    http://nikkibeulen.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. je ziet er leuk uit, mooie blouse!
    ben benieuwd wat voor 2hands dingetjes je gescoord hebt! x

    ReplyDelete
  6. Mooi zeg! Die shorts zijn zoooo super! Ik ben benieuwd naar je foto's! :) Liefs.

    ReplyDelete
  7. Oh, leuk dat je in The Exchange foto's gemaakt hebt! In welke kamer? En Denise van afgelopen eindexamen jaar of een ander jaar? (ik heb er geholpen kamers te maken, vandaar de enthousiasme, haha. En ik zit sinds dit jaar op amfi. Dat verklaart het ook wel. Sorry, ik vertel het nogal gauw zodra ik de kans krijg :') )

    Je outfit is trouwens ook top. Leuk die bh er onder, net even iets anders!

    ReplyDelete
  8. Ziet er erg gaaf uit!
    Liefs, Swaen

    ReplyDelete
  9. Echt geweldige foto's! Wauwwwww!

    ReplyDelete
  10. Nice image and good looking you great

    ReplyDelete
  11. Super mooie foto's! Ik ben laatst een geweldige schoenenwinkel tegengekomen op de Jan Pieter Heijestraat, label 1401 (www.label1401.com). Daar hebben ze hele coole kleding en schoenen! x, Sara

    ReplyDelete