treasures | summer sale haul

facebook | bloglovin'

13 comments:

  1. die tas van primark is echt leuk. en je jurkjes natuurlijk ook. je bent trouwens echt grappig haha :3

    ReplyDelete
  2. Ik wil nu ook naar de Zara, maar ik moet helaas nog een weekje wachten, dan ga ik naar Berlijnnn

    www.fashiable.nl

    ReplyDelete
  3. ik kijk altijd uit naar je hauls :) (dus natuurlijk wil ik die van de make-up & co. ook graag zien)

    ReplyDelete
  4. He, waar komen die beige schoenen vandaan? Ik kon het niet helemaal verstaan

    ReplyDelete
  5. "It's nice to think you're gonna do something, even if you end up not doing it" hahaha, ik vind je filmpjes altijd zo leuk :).
    Mooie dingen heb je gekocht! X

    ReplyDelete
  6. i love your videos! keep it up :)

    ReplyDelete
  7. Jouw filmpjes zijn altijd zó leuk, haha! Mooie items, mijn favorieten zijn de bruine tas met studs en de grijze print blouse vd Zara!

    ReplyDelete
  8. It's nice to think you're gonna do something, even if you end up not doing it" hahaha

    ReplyDelete
  9. Leuk filmpje weer! En mooie dingen heb je geshopt. Je tas is prachtig!!

    ReplyDelete
  10. Haha dat slow motion stuk is echt geweldig!
    Die tas is echt heel mooi!

    ReplyDelete
  11. ik dacht dat ik hier al op gereageerd had mehhh najaaa
    je video's zijn zo leuk! ben benieuwd hoe je die turtle neck top gaat dragen, die is mooi!
    en je tas ahhh so pretty x

    ReplyDelete
  12. Nice t-shirt for summer even if you end up not doing it" hahaha.

    ReplyDelete
  13. I love the video.Please please tell me where you got that amazing cat dress/ t shirt you're wearing in the first part of the video.I need it! x

    ReplyDelete