styling | white flowers

Hi girls! I'm leaving for India tomorrow morning, i wasn't able to preset posts so your gonna have to do without me for a month or so. I'm really sorry, but to make up for it, here is a shoot i styled a while ago! Once again, the photography was done by Toeps, and the hair&make-up by the marvelous Nikkie. In case you're wondering, all the clothes i used are from Zara (whoops), except for the necklaces, those are from H&M! xxxx

facebook | bloglovin'

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

10 comments:

  1. Love it! Veel plezier in India chick!

    ReplyDelete
  2. Wow deze foto's zijn echt geweldig! Lijkt gewoon echt een Zara lookbook :) Veel plezier in India!

    ReplyDelete
  3. Ze zien er mooi uit hoor :) Heel veel plezier in India!
    Liefs, Swaen

    ReplyDelete
  4. prachtig! echt super leuk gestyled en de foto's zijn zo pretty :)
    ohhh een maand?! ik ga je posts echt wel missen haha ik vind je outfits altijd zo leukk

    heel veel plezier! lijkt me supergaaf om daar heen te gaan.
    xxx

    ReplyDelete
  5. Very nice snap lookin very hot and sexy. I like you so much

    ReplyDelete
  6. mooie foto's, maar wat betreft je styling-kunsten.. als je alles van dezelfde winkel haalt, en helemaal zara.. is het wel erg simpel :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ik snap dat je dat zegt, maar ik ben nog geen stylist van 'beroep' he, ik moet eerst een portfolio opbouwen voordat ik kledij bij pr bureaus en winkels mag lenen. nu financieer ik alles nog zelf, en dan kan ik dus alleen bij 'betaalbare' winkels kopen (want het moet ook weer terug).. en toevallig had zara als enige de spullen die ik zocht. Dusja het is idd een beetje een lookbook voor de zara nu, maar ze hebben het thema en de looks toch niet voor me gemaakt ofzo?

      Delete
  7. don't wear boots if you're wearing a long skirt. it would not look nice.

    ReplyDelete
  8. I can therefore only 'affordable' shops buy (because it must also back) .. and coincidentally had zara only the stuff I wanted. Dusja it is idd a bit of a Zara lookbook for now, but they have the theme and looks not for me or something?

    ReplyDelete