outfit | treasured dress

Tamtadahhhh. My most favorite buy/dress of the moment! This gorgeous mini lace dress from zara kids of all places. You might have noticed that i like to shop at kids section's, they often do really similar items to the 'adult' collection but are a lot cheaper! And just a lot smaller haha, i'm lucky quite short! Have you guys found some treasures in the kids section before? This necklace is a little something i got when i popped into H&M to buy a necklace i had to demolish and use for school purposes haha.. saw this (and the matching earrings that i'll show soon) and could not resist! xx

facebook | bloglovin'

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


dress zara kids
flats missguided
necklace H&M

18 comments:

  1. Echt een prachtig jurkje, vooral het kraagje is heel leuk!:) En die H&M ketting is gewoon supermooi, ik ga eens moeten gaan kijken! En ik moet bekennen dat toen mijn kleine nichtje van vier ofzo onlangs in een hele Zara-outfit rondliep ik toch eens ben gaan kijken maar spijtig genoeg hadden ze jas die ik wou niet meer in de ietwat normalere maten!

    ReplyDelete
  2. Wat een prachtig jurkje!
    Zara heeft echt een leuke kindercollectie!

    ReplyDelete
  3. Wauw wat een super mooi jurkje, staat je geweldig! :) X

    ReplyDelete
  4. Mooi jurkje! Ik shop ook regelmatig op de kinderafdeling, want dan hoef ik rokjes, jurkjes & broeken tenminste geen halve meter in te korten hahaha!

    ReplyDelete
  5. Supertof jurkje! Zo handig, de kinderafdeling toch? Je ziet zelden iemand in hetzelfde én het is goedkoper! Double win :)

    ReplyDelete
  6. Geweldig jurkje!! Soms winkel ik bij H&M kids (ik heb er laatst weer een superleuke playsuit gekocht), maar Zara Kids jurkjes worden voor mij toch te kort denk ik, ik ben 1 meter 75. Hoe lang ben jij als ik vragen mag? Ik heb die ketting ook, ik ben er echt verliefd op haha

    ReplyDelete
  7. dat jurkje is zo mooi! ik heb een keer leuke leggings en een rokje gevonden op de kinderafdeling :) x

    ReplyDelete
  8. Ah echt heel erg schattig!!

    www.fashiable.nl

    ReplyDelete
  9. Ik vind ook vaak leuke dingen op de kinderafdeling, maar dan vooral jasjes. Meestal passen andere dingen me nét niet bij mijn borsten. Deze is wel echt kei leuk, welke maat heb jij en zit hij erg los bij je borsten of gewoon normaal (want dan weet ik hoe hij me zou passen haha)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hij zit nog wel wat los, maar ik heb dan ook maar A gupje haha

      Delete
  10. its funny that you found the dress on the kids section, i never find anything there, ill try the next time as i really loved your look(: so stylish(:

    http://ourclosetforyou.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  11. Heel mooi jurkje, alleen ik denk dat ik met m'n 1.75 er niet in pas..

    ReplyDelete
  12. Wat een schattig jurkje!!
    Grappig dat je het jurkje op de kinder afdeling hebt gevonden!

    Liefs, Joyce

    ReplyDelete
  13. ZARA KIDS IS LITERALLY A GOD SEND! Ah, I love it so so so much. This dress is a beauty, I haven't been to Zara Kids in a while but I should definitely pop in! Yay for being tiny :)

    http://avatallulah.com

    ReplyDelete
  14. I am so in love with that dress, it's the PERFECT summer dress! I can't believe you got it from Zara Kids!

    ReplyDelete
  15. Hij is echt lief, staat je goed!
    Liefs, Swaen

    ReplyDelete