outfit | pink hair

Hi girls! I hope you all had a good weekend. I dyed some of my hair pink again yesterday, i wish it didn't wash out so quickly.. it only takes one week for all the pink to be gone.. bye bye cotton candy hair. Anyways, i'm back in Rotterdam and only have one week of school ahead of me. Can't believe the year went by so soon! xxx
facebook | bloglovin'

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


jumper monki
dress primark
necklace H&M
flats H&M
sunglasses H&M

13 comments:

  1. je haar lijkt een beetje op dubbelvla hihi
    bedoel ik niks stoms mee natuurlijk, ik wou dat ik blond was en roze haar kon hebben zonder mijn haar te vermoorden.

    ReplyDelete
  2. ohh mooie jumper!
    hehe, je haar is pretty, mooi lichtroze kleurtje xx

    ReplyDelete
  3. leuke outfit! Die trui ziet er heel lekker zittend uit haha :)

    x

    http://nikkibeulen.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Die zonnebril is geweldig! :) en je haar ook! xx

    ReplyDelete
  5. Supervet je haar!
    Waar heb je het verf vandaan en hoe heet de merk?
    xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. heb 'pink carnation' van la riche directions gebruikt

      Delete
  6. http://www.attitudeholland.nl/haar/accessoires/haarverf/cream-hairdye-classic/
    misschien blijft die langer zitten? Is semi permanent. Heb er zelf geen ervaring mee verder :)

    ReplyDelete
  7. Wel gaaf trouwens, super mooi! :)

    ReplyDelete
  8. Staat gaaf hoor!
    Liefs, Swaen

    ReplyDelete
  9. Ik vind het echt een leuk effect hebben in je haar!
    Was ik maar blond (zucht) dan had mijn haar elke week een andere kleur (misschien toch nog net niet) haha.
    Leuke look ook!

    ReplyDelete