outfit | rediscovered regina

Not actually wearing this.. but i'm really busy with school and had no time to take new outfit shots but had these up on my desktop, i'm sorry the last outfit featured this dress as well but this one shows off my new old heels haha. Got them secondhand from mp. Have been wanting these for 2 years! 500 days of summer is up and it reminds me of all the things i love, haven't listened Regina Spektor for sooo long. Her songs can make me cry, that's how beautiful they are. x
facebook | bloglovin'

Image and video hosting by TinyPic


dress zara kids
heels zara
bag beyond retro

13 comments:

  1. Yes yes yeeessss heb je haar nieuwe album ook al geluisterd? :D Ik vond How echt zo mooi! Staat nog in de luisterpaal geloof ik :)

    ReplyDelete
  2. Jaaa die schoenen zijn zo mooi!! X

    ReplyDelete
  3. That dress is so cute so need to apologize. I love the look :)

    http://avatallulah.com

    ReplyDelete
  4. Beautiful dress and I love your closet tour video hehe :P

    ReplyDelete
  5. Echt zo'n leuk jurkje van de Zara kids afdeling!

    www.fashiable.nl

    ReplyDelete
  6. Ik vraag me af wat jij eigenlijk studeert. En waar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. staat op m'n 'about me' page, lifestyle&design aan het WDKA in rotterdam

      Delete
    2. Haha sorry had beter moeten kijken!
      Zou je misschien hier eens een artikel over kunnen schrijven. Hoe het gaat op school enzo?

      Delete
    3. haha geen probleem ;), ik kijk ook altijd snel ergens over heen.
      Oh dat is een goed idee! Ik zal als m'n jaar voorbij eens wel eens een stuk erover schrijven met wat werk erbij enzo!
      xxx

      Delete
  7. Ik vind het echt heel leuk op de manier waarop jij outfitposts bewerkt, zo dat het een foto is! Het jurkje is echt cute!

    ReplyDelete
  8. Wat een leuk jurkje! Ik wil het ook erg graag en nu vroeg ik me af hoe groot jij precies bent en of het jurkje echt erg kort valt of niet.

    ReplyDelete
  9. Ah dat jurkje is zo geweldig!

    ReplyDelete