life | snapshots

A lack of tolerable outfit photo's made me sift through my photo booth. The girls in my class laugh at me because when i'm bored i take pictures of myself hahah. I can't help the fact that my face looks so different on photo booth then in does on 'normal' pictures! So yeah.. this is all i have for now, enjoy my face hahaha, sorry girls. xxx
facebook | bloglovin'

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

5 comments:

  1. Aw, well you're really pretty :)

    http://avatallulah.com

    ReplyDelete
  2. Jouw ogen zijn echt heel erg mooi! Mooie fotos ;) xx

    ReplyDelete
  3. Toch zijn het leuke foto's :)
    Liefs, Swaen

    ReplyDelete
  4. Haha, ik ga ook altijd voor de subtiele hand-in-haar pose in mijn Photo Booth foto's :p

    ReplyDelete
  5. Ik heb heel vaak dat ik er in mijn eigen foto's veel beter uit zie dan in foto's die door anderen worden genomen. Ik weet niet waarom! You look always beautifull. En leuk dat je haar langer wordt!

    ReplyDelete