treasures | closet tour

As somebody requested this and i had some time on my hands (but not really) i decided to film a closet tour. I've no idea if it's any good.. but yeah.. i guess its an accurate presentation of what my closet (which isn't really even a closet but just a gap in the wall) looks like. In case you want to know i 'designed' the hanging bit myself.. i had this gap in my room and my dad fabricated two racks for me (made from ikea stuff)! I've got another closet back at home, but it contains my less favorite pieces!

facebook | bloglovin'

6 comments:

  1. Ik kan het je gewoon niet vaak genoeg zeggen maar wat ben ik verliefd op je kast + inhoud c:

    ReplyDelete
  2. Ik wacht eventjes tot ik zeker weet of ik ben geslaagd, want die kans is minimaal helaas. Maar ik was vorige week avondje uit met een klasgenootje van jou, Jim heet hij (hij kende jou namelijk, had ik gevraagd haha), heeft waarschijnlijk een kamer naast hem die vrij is :) Dus heel chil!

    ReplyDelete
  3. Zooooveel schoenen! Ik heb de cute but really painful Topshop hakken ook en ik kan het beamen dat ze inderdaad niet al te gemakkelijk zijn!

    ReplyDelete
  4. ohhh zoveel schoenen! Wil ik ook haha :) x

    http://nikkibeulen.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Oh my god! I will love to have absolutely ALL your clothes! xx

    ReplyDelete
  6. Wauw wat een heerlijke kast!
    Je hebt echt zoveel leuke spullen, jouw schoencollectie is hemels!

    ReplyDelete