school | self portrait

This is a picture i took as part of a self-portrait assignment for photography class.Now you might be like.. ok Suze that all very nice but why is there a picture of your boob in my face!? Ehrm.. yeah.. well.. the picture wasn't as good when i cut the exposing part of haha.. so if anyone feels uncomfortable by my boobies, i'm sorry! But i'm of the opinion that i 1. don't have much to show and 2. this is in now way a provocative photo. So yeah haha.. i promise i won't go around showing nudes all the time hahah! I'd love to hear what you guys think about this portrait! xxx

facebook | bloglovin'

Image and video hosting by TinyPic

18 comments:

  1. Mooie foto! Het was me eigelijk niet eens opgevallen totdat ik de tekst las.

    ReplyDelete
  2. wow this is soo beautiful. You have to get a good grade on that

    ReplyDelete
  3. ik vinnem heel gaaf geworden! dat 'nude' gedeelte maakt het juist wat specialer:)

    ReplyDelete
  4. moooi! maar maak je dit soort foto's dan met de zelfontspanner? want ik vind het altijd zo'n gedoe om dan scherp te stellen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja ik zet de camera dan op manual maar laat de lens op autofocus staan! dan kies ik dus voor de instellingen die ik wil en ik heb een draadloze afstandsbediening waardoor de camera altijd op mij scherp stelt, easy peasy! x

      Delete
  5. Wat een mooie foto, echt leuk hoe je hem bewerkt hebt!

    ReplyDelete
  6. Ik vind het echt een prachtige foto, helemaal niet erg dat je wat meer ziet. Prachtig met die afbeelding op je arm ook!
    Liefs, Swaen

    ReplyDelete
  7. Het is misschien wel "naakt", maar het is gedaan op een subtiele en elegante manier. Dat vind ik er heel mooi aan. Fijne foto dus!

    ReplyDelete
  8. Heel mooi! Mensen kunnen erg zeuren als je 'iets' laat zien, niet opletten! Kunst is kunst is kunst is kunst bestaat niet. De foto is erg mooi!

    ReplyDelete
  9. Ik vind dit soort naaktheid mooi omdat het kunst is! Ik vind het echt een heel mooi portret, heel sereen en rustgevend vind ik :) xxx Marie

    ReplyDelete
  10. ik vind hem héél gaaf. leuk idee en beeldschone uitwerking!

    ReplyDelete
  11. Hoe heb je die bewerking zo gedaan? Echt super tof!

    ReplyDelete