outfit | ombre jeans

Aloha! Today's outfit is a little different from my usual do's. 1, i'm wearing jeans, 2 i'm wearing high heels, 3, i'm looking kind of smart.. changes! Yeah uh so i feel like this outfit is still really me, but just a little bit out of my comfort zone (not that i really have a comfort zone, but just a pattern in which i tend to fall way to often). I got these jeans and heels when i was in London and they are a perfect match! I'd like to hear what you guys think about these sorts of outfits on me! On another note, i was wondering what you guys think of the way i show my outfits? I get kinda sad from watching beautiful outfit pictures shot in beautiful places, but i do not have a photographer at hand (boyfriend lives 2hrs away, roommate is a guy who watches action movies and plays video games all day long), nor do i have the time to go out with a tripod myself. #bloggerproblems

facebook | bloglovin'

Image and video hosting by TinyPic

blouse zara
jeans topshop
heels forever21
bag vintage chanel

17 comments:

  1. Whaa je jeans zijn zo mooi! Die wil ik ook!!
    En ik vind je outfitposts juist heel leuk zo :) x

    ReplyDelete
  2. OH my God, ik moet die jeansbroek hebben! En ik vind je hakken suuuuper mooi! Ik doe ook mijn outfit foto's voor een witte muur en dat vind ik eigenlijk overzichtelijker. Persoonlijk heb ik dat liever dan buiten etc. De belichting valt soms wel tegen, maar meestal vind ik dat oké!

    Btw, er is ene giveaway op mn blog!

    FASHION SUICIDES!

    ReplyDelete
  3. O wauw supermooie broek!
    Niks mis met je outfit foto's!

    ReplyDelete
  4. Mooie outfit, en die broek echt zoals vele hier al zeggen echt heel erg mooi!
    Ik maak mijn fotos ook zelf met een statief..

    ReplyDelete
  5. looks so good! you should wear things like that more often!

    ReplyDelete
  6. Ah die broek is zo geweldig!
    Die schoenen zijn echt mooi!
    Ik vind de manier zoals je nu je looks post heel goed.
    Je looks zijn altijd heel duidelijk en de achtergrond stoort niet!

    ReplyDelete
  7. echt supermooi staat deze broek je! je hebt zulke lange benen, im jell x

    ReplyDelete
  8. Erg mooie broek! Heel leuke outfit!

    ReplyDelete
  9. DIE BROEK IS GEWELDIG DIE WIL IK OOK!Je outfits zijn prima op deze manier hoor! Gebruik je een effect ofzo? Je foto's zijn echt super mooi! xo

    ReplyDelete
  10. Super outfit :)! Trouwens vind je hauls echt leuk om te kijken!

    ReplyDelete
  11. Deze ombre broek is echt duizendmaal mooier dan die van de Zara!

    www.fashiable.nl

    ReplyDelete
  12. Wauw Suze, je hebt echt een stel fantastische benen. Ik vind de manier waarop je je outfits showt juist wel leuk. En al zou dat niet zo zijn, dan compenseert de rest van de content (filmpjes!) het wel. Moest echt lachen om de beschrijving van je roommate trouwens, haha

    ReplyDelete
  13. Wauw, het is echt een hele mooie broek!

    ReplyDelete
  14. Die broek staat je echt goed! vind het je persoonlijk mooier staan dan rokjes, je benen lijken nu echt superlang en slank! x

    ReplyDelete
  15. Mooie broek!!!!



    http://shopaholicoverhere.blogspot.com/

    ReplyDelete