life | hair crash investigation

Behold ladies and gentlemen, i present you the horror that is my hair. I must say.. i'm already over the shock.. i mean it's not THAT bad but still.. it's got this weird unnatural yellow/orange glow over it that i really do not like. By the way, it is a lot less worse in the picture. Ok so here's the story: I wanted to dye it a lighter blond so i could finally (have been doubting for 2 years) get some pink and lilac mermaid strands in, guess that whole plan is kinda ruined now. I'm gonna wash it with silver shampoo for the coming few weeks, and ask the hairdresser for advice, and we'll see how it works out! If anyone's got any tips on how to get rid of the orange-ness, puh-lease tell me! Tata! xx

facebook | bloglovin'

Image and video hosting by TinyPic

11 comments:

  1. Ik vind het wel leuk eigenlijk! Het ziet er nu ombre achtig uit :D Maar ik snap wel wat je bedoelt hoor .. Nouja, het komt wel weer goed. Is het echt verf, of is het een spoeling? xxx

    ReplyDelete
  2. To be honest, I think it looks rather beautiful! You look really cute and pretty!

    ReplyDelete
  3. Het valt heel goed mee, ik vind het wel mooi eigenlijk! Maar goed, ik heb geen ervaring met haarkleuringen, dus ik kan je niet verder helpen :)

    ReplyDelete
  4. It's lovely! Also to get rid of brassiness/orangeyness just buy a toner or purple shampoo

    ReplyDelete
  5. Zoals het er op deze foto uitziet, vind ik het je eigenlijk heel goed staan! Maar wel balen dat het niet is geworden hoe je het wilde hebben :(.

    ReplyDelete
  6. Zilvershampoo op nat haar doen, met folie inpakken dan zo'n uurtje laten zitten, en uitspoelen Dat heeft mij zo'n 4 jaar geleden van mijn oranje haar af geholpen haha :) Succes

    ReplyDelete
  7. Tegen nek&spierpijn werk dat kussen ook erg goed ja :D
    Maar ik had zilvershampoo van schwarzkopf (paars flesje met een opa&oma op de voorkant & een grijs dopje :)

    ReplyDelete
  8. Well I actually kinda like it. it's like ginger/blond ombre hair

    ReplyDelete
  9. It actually looks so cute and almost natural! Well it seems like that to me haha, and if i were you i'd keep it. It really looks good on you.

    ReplyDelete
  10. Zo erg vind ik het niet, staat je juist wel leuk :)
    Liefs, Swaen

    ReplyDelete
  11. serioulsy, you would look amazing with red hair. :O

    ReplyDelete