life | galaxy light

Hi everybody. Just a quick update on how i'm doing. This is a galaxy lamp that i got in the mail a while ago, it's so peaceful to have it on when i can't sleep, or just when i'm lying in bed. In case your wondering, it's called a 'star master' and i got it from some kind of random site that i can't remember the name of. Anyways, today i tried to dye my hair a light blonde so i could (finally) do some pink&lilac strands, but unfortunately something went wrong and i now have blonde/orange hair.. whoops! I wanna go to the hairdresser soon to get it fixed but i'm gonna let my hair rest for a while first.. so i'm sorry for the slight gingerness you will see on here soon. xxx

facebook | bloglovin'

Image and video hosting by TinyPic

8 comments:

  1. k vond je haar wel leuk staan eigenlijk

    maar erg pretty die lamp, ik wil ook! xx

    ReplyDelete
  2. Die lamp is zoooogaaf! Die wil ik ook! Ik ga even kijken op ebay denk ik haha. Trouwens, de foto is echt vet goed gelukt! Ben erg benieuwd naar je haar! Ik vind ginger altijd wel een mooie haar kleur dus ben erg benieuwd!
    xxx

    ReplyDelete
  3. Ah die lamp is zo gaaf! Ik heb er eentje aan een vriendin gegeven voor haar verjaardag :).
    Ben benieuwd naar je haarkleur, het zal vast niet zo heel erg zijn toch?
    Liefs, Emilia

    ReplyDelete
  4. Wauw echt vet!
    the slight gingerness haha..

    ReplyDelete
  5. Wauw, die lamp is zo fijn, wat een mooie lichteffecten! Succes met je haar nog ;)

    ReplyDelete
  6. Zo mooi zo'n lamp. Mijn zus heeft er ook al een tijdje een, maar ze moet hem nog steeds in elkaar zetten haha. Haha ik las het al op Facebook over je haar, het zal vast meevallen :)

    www.fashiable.nl

    ReplyDelete
  7. super vet! iemand enig idee waar je die vandaag kan halen? op google vind ik bij star gazer alleen een roze bloem of van die kitsch jaren 80 jampen...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee meid! zie net dat ik het verkeerd opgeschreven heb haha, het heet een 'star master' ! xx

      Delete