treasures | shoe splurge

I tried to not buy anything before my london trip but when i bumped into these two shoes at a local shoestore i could not resist. I bought a pair of black ankle boots last summer and they are falling apart already, so when i saw these (reduced from 130 to 25) i had to get them, even though they are a size 38 and i'm normally a 39/40, they fit me, woohoo! The other pair i just had to get because uh.. i liked them and they were cheap (from 70 to 19).. long live impulse buying. Woop woop. x


facebook | bloglovin'

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic


boots shoes outlet

13 comments:

  1. Hele leuke schoenen en zo goedkoop ook! Jij bent echt wel the queen of impulsive buys! Ik bezoek de plaatselijke Zara wekelijks maar ik koop mezelf misschien om de twee maanden kleren, waarschijnlijk ook omdat ik het me helemaal niet kan veroorloven! Maar jouw kleerkast moet echt episch zijn!

    ReplyDelete
  2. k heb die laatste paar schoenen wel gezien bij shoe outlet, k vind soms ook mooie schoentjes daar! lekker cheap x

    ReplyDelete
  3. Ik vind de enkellaarsjes erg leuk!
    Zoek nog steeds zo'n soort paar, in welke winkel heb je ze gekocht?
    Ik zie shoes outlet staan, is dat de shoe outlet?
    Want daar heb ik nog nooit zulke leuke laarsjes gezien ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dat is inderdaad de shoe outlet :P, ik had ook niet verwacht dat ze die hadden haha!

      Delete
  4. Love these! And such a good find for so cheap! xx

    ReplyDelete
  5. Dat zijn nog een koopjes, heel erg mooi allebei!

    www.fashiable.nl

    ReplyDelete
  6. I love the boots, they look so comfy and durable! x

    ReplyDelete
  7. Prachtige schoenen, wat een koopjes!!

    ReplyDelete
  8. Those are amazing deals. Both are beautiful and timeless. Lucky you!

    http://avatallulah.com

    ReplyDelete
  9. ah superleuke schoenen!! vooral die eerste laarjes vind ik erg mooi :)

    x
    http://nikkibeulen.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. love them both! especially the second pair xx

    ReplyDelete