outfit | ahoy

Aloha! A quick post before i'm running to the gym! It has been a long time since i wore this cardigan but i still love it sooo much. This week is gonna be packed with homework, and then on monday i will sell a lot of clothes on the queens day flea market and then on tuesday there is LONDON WOOT! Ok gotta ruuuuun. bye babes! x
facebook | bloglovin'

Image and video hosting by TinyPic

t-shirt topshop
shorts vintage levi's
cardigan ebay 
brogues shoe outlet 
bag random ko 
hat new look

7 comments:

  1. leuke outfit!
    dat hoedje staat je leuk :)

    x
    http://nikkibeulen.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Staat je leuk! Ook leuk met die hoge shorts!
    Liefs, Swaen

    ReplyDelete
  3. Leuk weer! Ah ik ben zo jaloers dat jij NU al naar Londen gaat, ik ben nu met mama (eindelijk!) Londen aan het boeken haha

    www.fashiable.nl

    ReplyDelete
  4. ah lieve outfit! jammer dat er geen online rommelmarkt is :P ik zou waarschijnlijk je halve garderobe kopen xD

    ReplyDelete
  5. Wat een prachtige cardigan!
    Ik wil zo graag eens konigingendag meemaken maar ook dit jaar gaat het niets worden, ik heb mooi school!

    ReplyDelete
  6. je nieuwe schoentjes staan heel nice! ahh londen woehoe, ik kan ook niet wachten om te gaan, eerst exameeeens bluhhh xx

    ReplyDelete