give-away | kenzaa.nl

De vorige give-away is nog niet eens voorbij en ik heb alweer een nieuwe voor jullie georganiseerd! Deze keer met de nederlandse shop Kenzaa.nl, die jullie wellicht wel eens voorbij hebben zien komen op andere modeblogs. Ik heb een blouse uitgekozen die ik zelf helemaal geweldig vind, en ik hoop jullie ook! Unfortunatly this give-away is only available to my dutch readers.

Wat moet je doen om aan deze give-away mee te doen?
- Volg mij via Bloglovin' of GFC of Facebook
- Like/Volg de Facebook of Twitter pagina van Kenzaa
- Laat een reactie achter met je naam+email
- Voor een extra entry kun je het volgende tweeten: Ik doe mee met de WIN-actie van Kenzaa. Volg @Kenzaa_nl en ReTweet als je ook kans wilt maken op deze blouse http://kenzaa.nl/blouse-bonny-wit.html #rt #win

De actie loopt tot 30 april, ik zal die avond met random.org de winnaar kiezen! De winnaar krijgt de top in een maat XS/S thuis opgestuurd.

Image and video hosting by TinyPic

29 comments:

  1. leeeuk blousje (:

    michelle
    miichelle_degroot@hotmail.com

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke blouse!

    fashiable@hotmail.com

    ReplyDelete
  3. Leuke blouse!

    Eline
    elinekersten@hotmail.com

    ReplyDelete
  4. Superlief blousje, had hem al eerder gezien! :)

    Ik doe mee!

    Tineke
    decimesie@msn.com

    ReplyDelete
  5. jaa superleuk! ik doe mee
    carlijne
    carlijne@hertogrutgers.nl

    ReplyDelete
  6. Wat leuk!
    Jantasie.blogspot.com
    jannekemeijer@hotmail.com

    ReplyDelete
  7. Leuk, ik doe mee!

    - Ik volg je met GFC
    - Ik heb de facebookpagina geliked
    - Ik volg Kenzaa op twitter
    - weeksinpictures@hotmail.com

    liefs!

    ReplyDelete
  8. Inderdaad een leuk blousje, ik volg je op bloglovin en heb Kenzaa hun Facebook page geliked! (Ik heb alleen geen Twitter, sorry.) xx

    maikebrinky@hotmail.com

    ReplyDelete
  9. heel leuk blousje :)

    katja
    katja.hoogzaad@hotmail.com

    ReplyDelete
  10. deze top is echt geweldig!
    Ik doe zeker mee! Ik volg je via bloglovin en heb kenza geliked op facebook.
    ifyoufindstyle@hotmail.nl

    ReplyDelete
  11. Supermooi! Ik volg je via bloglovin, heb dit bericht geliked, like Kenzaa op fb en het dit getweet (@jesuismarie). marie.everaerdt@hotmail.com xx Marie

    ReplyDelete
  12. How nice, doe mij die maar. Haha.
    xxxxx

    ReplyDelete
  13. Ik wil ook graag meedoen! Mijn naam ken je. ezraha@hotmail.com

    ReplyDelete
  14. Schattig bloesje! Doe graag mee! Yvon M. yvon_zon(@)hotmail(.)com

    ReplyDelete
  15. ooohh zo lief!

    sarah klevan
    sarah_klevan@hotmail.com

    ReplyDelete
  16. Ahh zo leuk! Ik doe mee :)
    Ik volgde je al op gfc en kenzaa al op twitter (@stylesandwich)
    marloes[at]thestylesandwich.com
    xxx

    ReplyDelete
  17. Aaaaah leuk!
    Carlijn
    carlijn.mossink@hotmail.com

    ReplyDelete
  18. Ohhh, die is zo ongelooflijk lief! Ik doe dolgraag mee! <3 deborah.noorlander@hotmail.com
    Keep up the good work!

    ReplyDelete
  19. ohh wat schattig, i'm in! yvetvdn@hotmail.com x

    ReplyDelete
  20. oh nice nice!
    ik doe mee.
    ik volg kenzaa al, en jou volg ik op bloglovin.

    x Silke
    pluimstaartwoelmuis@hotmail.com

    ReplyDelete
  21. Leuk! ik doe mee
    Marinke
    marinkeweeda@live.nl

    ReplyDelete
  22. Dit is echt een leuke Give Away, zeker leuk om een kans te wagen. =)
    Mijn naam is Chayenne
    E-mail: Therealchayenne@hotmail.com

    ReplyDelete
  23. Wat een leuke actie! Ik volg je op Bloglovin & Kenzaa via twitter, heb de tweet ook geretweet (mijn twitter is @LSartistes).

    Lisa
    lisaeysbach@hotmail.com

    ReplyDelete
  24. Chantal Beerepoot-BakkerApril 18, 2012 at 10:29 PM

    Follower @echantyb en Liker Chantal Beerepoot-Bakker doet ook graag mee met deze geweldige actie! ecb@quicknet.nl

    ReplyDelete
  25. Wauw super!! volger en liker!! kristelgloudemans@hotmail.com

    ReplyDelete
  26. Neeltje Petrusma. Neeltje_1994@hotmail.com

    ReplyDelete
  27. heel leuk! ik doe mee! ik volg je op GFC en Bloglovin'en ik heb de tweet getweet.
    xo
    Emma
    gockyemma@hotmail.com
    gockyemma.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. I know this site provides quality dependent posts and extra information,
    is there any other web site which offers such stuff in quality?
    Also see my website: http://gamedoof.com

    ReplyDelete