treasures | fleamarket + beauty bits haul

facebook | bloglovin'


12 comments:

  1. haahaha, ohh k vind je filmpjes erg leuk! Ik zou dat echt niet kunnen, zo awkard le talking tegen camera.
    Dat fluwelen shirtje, 50 centtttt! what echt nice
    en jammer van t tasje maar dat knipje wat erin zat is wel heel nice erbij voor maar 1 euro toch
    wanneer ga je dan london dan?? xxx

    ReplyDelete
  2. ahhh echt heel nice! ik ga 31 mei, twee dagen na de examens, hoppa naar London! ehh nou oxford street ofcouuurse haha, victoria and albert museum, afternoon tea, camden en we hadden markten opgeschreven maar ik heb ze op een blaadje geschreven en die heb ik hier niet thuis! Als je wil kan ik ze binnenkort wel even sturen. Jij nog tips? xxx

    ReplyDelete
  3. haha weer een erg leuk filmpje en super super fijne aankoopjes :)!

    ReplyDelete
  4. Haha super leuk filmpje, echt leuk hoe je dat doet :)
    En mooie aankoopjes! Ik kan nooit echt iets vinden op vlooienmarkten, maar jij hebt echt toffe spulletjes gekocht!

    ReplyDelete
  5. Studs op die tas lijken me echt wel leuk!
    + leuke spullen

    ReplyDelete
  6. Hahaha wat een geweldige video. En hele leuke dingen heb je gekocht zeg!

    www.fashiable.nl

    ReplyDelete
  7. Ik kan nooit fleamarkten vinden! Waar ben je geweest?

    ReplyDelete
  8. Superleuke aankoopjes en zalige video! Veel plezier alvast in Londen :) x Marie

    ReplyDelete
  9. jij maakt serieus de leukste filmpjes ooit! vind het nog steeds jammer dan die filmpjes met kleding van het alfabet zo snel stoptte.. maar jij bent zo grappig! echt super leuk!
    x eva

    ReplyDelete
  10. Super grappig filmpje weer! ga zo door haha

    ReplyDelete
  11. Ik heb soms hardop om je moeten lachen (en dat is positief) Keep on going!

    ReplyDelete
  12. Haha, jouw filmpjes zijn echt de àllerleukste.
    Ik heb trouwens die bordeaux kleurige clutch met portemonnee ook, maar ik gebruik die clutch never nooit.
    Als je die andere niet kan redden mag je de mijne wel hebben (als ik hem nog kan vinden).

    ReplyDelete