give-away | geisha shop

Hiii! In samenwerking met 'Geisha Shop' heb ik een give-away voor jullie georganiseerd! Deze nederlandse online boutique verkoopt leuke items voor betaalbare prijzen, en is wat mij betreft zeker een bezoekje waard. In de collage zijn mijn drie favoriete items te zien, de winnares krijgt het item van haar keuze toegestuurd!

Wat moet je doen om aan deze give-away mee te doen?
- Volg mij via Bloglovin' of GFC
- Like de Facebook pagina van Geisha
- Laat een reactie achter met je gegevens & laat weten welk van de 3 items je favoriet is

De actie loopt tot 22 april, ik zal die avond met random.org de winnaar kiezen!

Image and video hosting by TinyPic
Item 1: maxi dress (beschikbaar in maat XS, S, M)
Item 2: blouse (beschikbaar in maat XS & S)
Item 3: kanten jurk (beschikbaar in maat XS)

This give-away is for the Dutch girls only, but there's an international give-away coming soon!

49 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke win actie!
    Wel stom dat de maten zo klein zijn, want ik ben een M en ik vind de maxi dress niet leuk.
    Dus ga ik maar voor de blouse in een S. Ik heb geen bloglovin, maar ik volg je via FaceBook, weet niet of dat een probleem is??
    Wel heb ik geliked!

    Nina@nummer53.nl
    Nina van Dijk

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee nina, dat is natuurlijk ook goed!
      ja met die 'asian fashion' heb je helaas altijd dat de maatjes zo klein zijn :(

      Delete
  3. Ik volg je met GFC, heb de facebookpagina geliked. En net zoals Nina is het me een beetje te klein maar ik vind de blouse het leukst :)

    X Sara
    saramarlene@live.nl

    ReplyDelete
  4. ik doe mee, highheelsandsneakers@hotmail.com
    en ik vind de blouse (maat s) superr
    x femme

    ReplyDelete
  5. oh die blouse is erg mooi, doe mij die maar ;-P.
    ik weet niet welke gegevens je nodig hebt maar bij deze mijn mail : karinakrijgsman@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Oeh ik vind de maxidress wel leuk, maat M heb ik. Mijn emailadres: ezraha@hotmail.com

    ReplyDelete
  7. Wat leuk! Mijn mail is annemijnn@live.nl en ik vind de blouse ook het mooiste (maat S)! :)

    ReplyDelete
  8. had het er net met je over, en ik denk dat de blouse wel iets voor me is, ben alleen bang dat maat s niet past, dus anders vindt ik de maxidress maat M leuk! xx eline (emailadres heb je)

    ReplyDelete
  9. Superleuke actie!
    Ik doe graag mee! :)

    Ik volg je via gfc en bloglovin!
    En m'n voorkeur gaat uit naar de blouse!

    Liefs

    ReplyDelete
  10. I like the blouse <3
    Mijn mail heb je niet nodig haha.
    <3

    ReplyDelete
  11. Superleuk! Ik volg je via Bloglovin' en mijn e-mailadres is marie.everaerdt@hotmail.com
    Ik zou graag het bloesje in de maat S winnen! De 2 jurkjes vind ik ook heel mooi, maar ik heb al zoiets dusja hihi :) x Marie

    ReplyDelete
  12. oeh leuke give away! ik wil graag meedoen en ga voor de blouse!
    maat s :)

    yvetvdn@hotmail.com x

    ReplyDelete
  13. Superleuke giveaway! Alledrie de items zijn geweldig, maar ik ga voor het witte jurkje!
    marloes[at]thestylesandwich.com :) x

    ReplyDelete
  14. aa echt balen, ik ga waarschijnlijk niet in een s van die bloes en al helemaal niet in een xs witte kante jurkje passen.
    verder wel echt een super leuke give a way c: xx

    ReplyDelete
  15. Mooie spullen! Die blouse blijft toch wel mn favoriet :D maat s
    cestjill.blog@gmail.com xx

    ReplyDelete
  16. Oee wat mooi! Met als lievelings de blouse in maat S.
    fleuronetrickpony@gmail.com
    Spannond :)

    ReplyDelete
  17. Wat een super leuke give-away!! Moeilijk om te kiezen;)
    Maar ik vind toch de blouse, maatje s, het leukste!
    fashionableandme@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Chantal Beerepoot-BakkerMarch 27, 2012 at 9:17 PM

    Item 3: kanten jurk , Z0 mooi, zo romantisch! Lekkere bruine teint eronder! Laat de zomer maar komen! groetjes, ecb@quicknet.nl

    ReplyDelete
  19. Oehhh die blouse is wel heel mooi! Die wil ik wel! (In maatje S)
    Mijn emailadres: yoriens@hotmail.com.

    Wel stom inderdaad dat het maar zulke kleine maatjes.

    ReplyDelete
  20. Die zwarte lange jurk vind ik ssssssssupercalifragilisticexpialidocious !! Maxi dress maat M zou perfect zijn! I <3 it !!! nan.to@telenet.be

    ReplyDelete
  21. wat leuk!
    ik vind item 2 het leukst (de blouse) in maat S!

    ReplyDelete
  22. Wow, wat een mooie items. Ik vind de blouse het mooist! Ik heb maat S en mijn emailadres is janineguijt@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Erg leuk! De kanten jurk is mijn favoriet (de witte)
    jannekemeijer@hotmail.com
    Ik volg je via GFC en heb de facebook pagina geliked!

    ReplyDelete
  24. Wat een mooie zwarte maxidress! Whoaaa! Size S please!
    Ik volg je al op FB, Geisha nu ook ;)

    Gegevens:
    Anouk van der Meij
    anoukvandermeij@gmail.com

    ReplyDelete
  25. aaaaaaaah wat een mooie blouse!! Ik doe mee!

    - Ik volg je met GFC
    - Ik heb de facebook pagina geliked
    - weeksinpictures@hotmail.com
    - Ik zou graag de blouse willen winnen in maat S!

    liefs!

    ReplyDelete
  26. -Ik volg je via GFC
    -Ik heb de facebookpagina geliked.
    -Ik zou de blouse graag willen in maat S.
    -imcatchingdreams@hotmail.com
    Liefs, Hannah

    ReplyDelete
  27. Ik volgde je blog al met google & bloglovin, en heb geliked.
    Het liefst de blouse in maat S! xxx
    carlijn.mossink@hotmail.com

    ReplyDelete
  28. Wat een geweldige blog heb je, ik heb hem net ontdekt! :)
    Ik doe ook zeker mee met je giveaway!

    - Ik volg je met Google & Bloglovin'
    - Ik heb de Facebook-pagina geliked.
    - Ik zou graag het witte kanten jurkje willen winnen; zoiets heb ik nog niet!
    - Mijn email adres is: annemieke-x@hotmail.com

    Liefs, Annemieke.

    ReplyDelete
  29. Super leuke blog! En fijne give-away, normaal doe ik eigenlijk nooit mee met give-aways!

    - Ik volg al met Google & heb geliked :]
    - Het liefst zou ik het bloesje willen! Ontzettend mooi <3
    - Mijn email is fayoberdorf [at] gmail [dot] com

    ReplyDelete
  30. I simply loveeeee this giveaway!

    Ik heb maat M en ga dan ook voor de fabulous maxi-dress! Die is echt prachtig.

    Ik volg Geisha Kleding op facebook

    & volg jou op bloglovin.

    Wat heb je trouwens een mooie blog!

    Ik blijf zeker volgen.

    Ik wens je nog een hele fijne dag

    & wie weet, ben nl helemaal gek van de prachtige maxi dress!

    nadia-segers@hotmail.com

    Liefs ♥

    ReplyDelete
  31. natasja kronemanApril 1, 2012 at 3:20 PM

    ik vind het kanten jurkje het mooist maar is helaas mijn maat niet, de blouse vind ik ook helemaal super dus ga daar heeeel hard voor duimen...volg via blogloving en like facebook en share natuurlijk...LOVE..XX natsmi@live.nl

    ReplyDelete
  32. Ntauurlijk doen we graag mee met deze mooie aktie!!

    ReplyDelete
  33. Wat een leuke winactie.. Ik ga voor het witte kanten jurkje in maat S.
    Ik volg je op Bloglovin en Facebook en deel natuurlijk....

    ReplyDelete
  34. de zware maxi dress maat M <3

    ReplyDelete
  35. Mijn voorkeur: item 2: blouse, maat 36.

    Groetjes.

    ReplyDelete
  36. Ik volg je op BL (colormeblacq) op FB en via de nieuwsbrief :)

    Ik vind de zwarte maxi dress super leuk!!! Maat s of m (soms valt oversized leuker)

    Groetjes

    ReplyDelete
  37. Hi!

    Volg je al een tijdje en doe graag mee met je giveaway! Ik ben al heel lang opzoek naar een mooie bloes die niet te groot is dus ga voor de bloes ( denk een s)! Ik volg je via blogloving en heb geisha geliked!

    Liefs Yvon M

    yvon_zon(@)hotmail(.com)

    ReplyDelete
  38. Wat een mooie kleren zeg.

    Ik ga voor de mooie maxi-dress!
    ik volg je via GFC en via Facebook!

    Facebooknaam: Shanna Sannur

    E-mail: sanna sanura AT gmail DOT com

    ReplyDelete
  39. wow helemaal in love met de Roze chiffon blouse wat is dat een beauty zeg!

    die zou ik graag willen winnen.

    groetjes a.lief@live.nl

    ReplyDelete
  40. Wat een leuke give away Suze!
    Ik kan zelfs niet kiezen, maar ik ga voor: Item2: Blouse maat S
    en natuurlijk volg ik je en like ik geisha shop

    liefs.

    daryakrapyva@hotmail.com

    ReplyDelete
  41. GE-WEL-DIGE WIN ACTIE!!

    philine_@hotmail.com.

    Maat: M

    ReplyDelete
  42. ohja ik wil de zwarte jurk winnen.
    vergeten erbij te zetten sorry!!!
    philine_@hotmail.com
    Maat: M

    x anoniempje

    ReplyDelete
  43. ooooooeh i love die blouse! zó leuk met dat peter pan kraagje!
    maat S please!
    TOP actie weer van jullie hoor!
    carla_bast@hotmail.com

    ReplyDelete
  44. Ohhh, die blouse, de roze chiffon blouse <3 Daar ga ik zeker weten voor - such a lovely item!
    deborah.noorlander@hotmail.com Keep up the good work!

    ReplyDelete
  45. hoi hoi
    ik volg je via bloglovin' en heb de facebook pagina geliked!
    ik vind de blouse heel fijn

    mijn emailadres is sarah_klevan@hotmail.com

    ReplyDelete
  46. het witte jurkje zo mooi!

    groetjes Kristel

    kristellove@hotmail.com

    ReplyDelete
  47. Ik volg je via bloglovin en like je op facebook en Geisha ook. Ik heb maat M en vind de maxi dress erg mooi!

    ReplyDelete
  48. Alle stappen uitgevoerd en ik ben verliefd op de maxidress maat xs!
    ayda.h@live.nl

    ReplyDelete