treasures | what i came home to

These items were waiting for me when i came home to my parents yesterday. I was a little bit ill and these items sure did make me feel better! The jumper was send to me by Phixi, an awesome vintage webshop, more about them later this week! The sunnies were a gift from Smartbuyglasses, a sunglasses online shop. I chose a pair of ray-ban clubmasters as i think they're classic and timeless, and also, they look good on my boyfriend. If you're looking for a pair of ray-ban's i'd certainly advise buying them on their shop as they're about 30 euro's cheaper then in the regular shops. And about the boots, i know i'm a little bit late with these, but i found the original ones were to expensive so i waited until look-a-like's popped up on ebay.
facebook | bloglovin'

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

jumper c/o phixi
ray-ban's c/o smartbuyglasses
boots ebay

18 comments:

  1. Prachtige aankopen!

    www.thisoddgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Lovely sweater and awesome boots!

    xx
    http://www.f-scrapbook.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. omg loveeeeeeeeeeeee!
    those shoes and raybans! wowie!
    Krissy xoxo

    ReplyDelete
  4. Leuke dingen zeg! Oeh, en Phixi! Ben helemaal weg van die site, kijk er elke dag op.

    ReplyDelete
  5. Wauw, wat een leuke dingen allemaal, vooral die zonnebril! :D

    ReplyDelete
  6. Super toffe spullen! DIe trui vind ik echt heel gaaf <3
    En bedankt voor je lieve berichtje ^^

    xx

    ReplyDelete
  7. Wauw, geweldige spullen! Die Jeffrey Campbell lookalikes zijn zo gaaf, ze zien er idd heel echt uit! Van welke ebay verkoper heb je ze? I want! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. de verkoper heet 'soyoushoes' ze hebben ook een online shop maar daar zijn de spullen ietsje duurder! x

      Delete
  8. i love your boots!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ReplyDelete
  9. Wauw, prachtige zonnebril en hakken!
    Bij welke ebay verkoper heb je die vandaan?
    Liefs, Charlie

    ReplyDelete
  10. Ik heb ook neppe JC's maar ze zijn hartstikke leuk!

    ReplyDelete
  11. liesbeth had het tegen me vertelt ja dat ze bij je in de klas zat ;-). en ik kom als het goed is weer bij een bekende van jou in de klas .. :)

    ReplyDelete
  12. Wauw!! Wat een super leuke stijle en blog heb je!!
    Ik volg je nu :) Volg mij ook als je dat leuk vind!

    My Blog: MyFashionMind

    ReplyDelete
  13. Awesome stuff!
    Ah ik hou van lita's maar ze zijn inderdaad superduur. Misschien moet ik ook eens gaan zoeken op ebay!

    ReplyDelete
  14. Ooh,geweldig die lita's. De echte zijn inderdaad heel erg duur, mooie vervanging!

    ReplyDelete