treasures | accessoiries & make-up haul

7 comments:

  1. Haha you're so funny! You should make more videos :) Maybe you can show your room?

    ReplyDelete
  2. hahaha, jij bent gewoon grappig!
    ik wilde die C&A loafers ook kopen maar helaas heb ik van die mini voetjes dus ze waren te groot.

    ReplyDelete
  3. ''When i move it and shake it baby'' hahah leuke video :)

    ReplyDelete
  4. Haha ik denk echt dat jij een heel leuk iemand bent in het echt (klinkt stom om het zo te zeggen, maar je snapt vast wel wat ik bedoel)! Leuke dingen heb je gekocht :) En het lijkt me inderdaad leuk om je kamer/huis te zien!

    ReplyDelete
  5. Ik vind het echt superleuk hoe spontaan jij bent!
    + leuke spullen!

    ReplyDelete
  6. it would be really fun if you continued your closet abc (:

    ReplyDelete
  7. oh i really enjoyed watching this! please make more video. also i like your voice and how you speak. very adorable. keep up the good work :)

    ReplyDelete