treasures | rambling on

When i went to the doctor this week she told me that i'm addicted to my migraine medicine and that i have to stop taking them immediately.. which is basically like rehab.. only i don't get to go to rehab. I knew i had to cut them out eventually but i never thought i was 'addicted' or anything.. i just took them because i am 19, go to school and have a life and i can't live a life like that with 4 migraine attack a week. Anyway.. i know it will be for the better.. but the coming weeks will suck BIG TIME. Apparently my migraine will get even worse before it get's better.. gahhhh fuck my life. I have no idea how i'm supposed to get schoolwork done now.. guess this means i won't make it this year.. it's so hard to put my health in front of everything else. Erhm.. yeh.. what i'm trying to say with this is that i don't think there will be to much posting, as i will be dead in bed most of the time, i hope you understand. For now, here is a picture of some new things i got.

Image and video hosting by TinyPic

blouse alysa
jumper zara (sale)

12 comments:

  1. Prachtige blause en trui
    + veel succes en dat alles sneller beter gaat ♥

    ReplyDelete
  2. Veel beterschap! En wat een prachtige koopjes!

    ReplyDelete
  3. Dat is niet leuk om te horen :( Heel veel sterkte! Gelukkig heb je een mooie Zara sweater om lekker in weg te kruipen.

    ReplyDelete
  4. Mooie aankoopjes, de trui heb ik volgens mij ook gepast!
    Veel sterkte met je migraine, ik leef ook echt op pijnstillers tegen de hoofdpijn momenteel dus kan mij wel voorstellen waar je door moet. Beterschap!

    ReplyDelete
  5. Ah, sterkte! Ik hoop dat het je wel lukt om je schoolwerk bij te houden. Als dat ook niet lukt zou het helemaal zuur zijn. Succes!

    ReplyDelete
  6. Sterkte en mooie aankopen!! x

    ReplyDelete
  7. Oh, zeker niet makkelijk, maar denk aan de betere tijden die zullen volgen, heel veel beterschap en sterkte!
    En super mooie bloes ook!
    X

    ReplyDelete
  8. Ahww, good luck girl! stay strong! <3

    ReplyDelete
  9. Super veel beterschap! Ik heb dat ook wel eens, en het is echt NIET fijn. Vind het echt jammer voor je, als je het niet haalt! ;(

    Hebben ze die trui nog bij de ZARA trouwens? Ik wil hem super super uber graag?!
    Love&Peace

    ReplyDelete
  10. heel veel beterschap! en wat een toffe blouse , erg mooi :)
    (+ je vroeg waar je de schoenen op nelly. com kon vinden: http://nelly.com/nl/schoenen-zij/schoenen/party-shoes/wildflower-by-kenza-735/bubbly-735029-14/)

    ReplyDelete
  11. prachtige blouse, en super veel succes met je migraine!

    ReplyDelete