outfit | bonjour, au revoir!

Do you know the feeling that when you put something you think 'wow this looks great' but when you see pictures of that outfit its like.. ehrmmmmm not so much.. happens to me to often. I usually refrain from wearing tight skirts because i feel that they emphasize my hips (that are a little bit out of proportion with the rest of my body) a little to much.. i hate it when my body stops me from wearing something. I know i shouldn't complain, but i'm a girl and all.. so you know :P. I got this sweater this saturday, but i'm still not sure if i should keep it or not (opinions?). I also got a top at zara and this morning i found out that the collar is actually detachable and i looove that, so i wore it today.

Image and video hosting by TinyPic

jumper H&M
collar (part of blouse) zara
skirt H&M
heels H&M
lipstick in 'ruby woo' mac

13 comments:

  1. Echt super leuke combi! Ik zou m zeker houden (heb m zelf ook ;))

    ReplyDelete
  2. heupen buiten proportie? dan heb je de foto vanuit een goeie hoek genomen, want ik zie het er niet aan af :p t staat je goed! wat betreft de trui, ik had er ook over zitten twijfelen maar heb em uiteindelijk toch laten hangen omdat ik dacht dat ik em snel beu zou raken. tis em net niet voor mij. bij twijfel niet doen, zeg ik altijd!
    verder wel heel leuk gecombineerd qua kleuren en liefde voor dat kraagje!

    ReplyDelete
  3. Ik vind dit je heel goed staan hoor!

    ReplyDelete
  4. I think you look so good in that outfit. And the sweater is great. You should keep it! xx

    ReplyDelete
  5. Wat een leuk trui, hij staat je erg leuk! Dus ik zeg ook houden!

    www.fashiable.nl

    ReplyDelete
  6. Wat een toffe outfit! Ever since Ashish x Topshop vorig jaar (die Bonjour, Garçon t-shirts enzo) zoek ik achter iets gelijk je trui, echt houden, echt een superleuk ding! En ik zou morgen ook wel eens durven gaan kijken of ik het niet kan vinden in de H&M hier!

    ReplyDelete
  7. Wow je trui is echt heel tof! Zeker van divided? Denk je dat hij nog in de winkel hangt?

    ReplyDelete
  8. There is surely nothing wrong with your body.

    ReplyDelete
  9. @ porselein,

    ik denk het wel en hij is ook online te koop (en zelfs in de sale!)

    ReplyDelete
  10. Neeee het staat juist heel mooi! Ik vind echt niet dat je heupen breed zijn. Gewoon blijven dragen :))
    En ik ben het er mee eens dat de trui moet blijven ;)

    ReplyDelete