OTHERS | the search for friends

Ik ben me ervan bewust dat dit nogal vreemd/wanhopig klinkt, maar ik ben op zoek naar nieuwe vrienden! Ik ben twee weken terug naar Rotterdam verhuist en heb hier geen enkele familie/vrienden wonen. Wat opzich geen probleem is, i like to be thrown into the deep, maaaar het begint toch wel een beetje saai te worden al die avonden alleen op mijn kamertje. Nu vroeg ik me af of dat er misschien wat meiden/jongens zijn die het leuk lijkt om een keertje af te spreken? Ik hoor het graag! xx Suze



Image and video hosting by TinyPic

12 comments:

  1. oooh suze je klinkt een beetje zielig:( nou gelukkig heb je voor donderdag al iets te doen, wat mij betreft mag je ook wel mee uit als je wil?
    Verder ben ik de komende tijd (in de zin van het hele schooljaar) erg duk omdat ik 4 extra vakken volg naast de gewone lessen. Moet vaak tot half 10 's avonds naar school en daarnaast nog huiswerken.

    Maaaaar volgende week is mijn klas naar venetie en ik niet en dan kunnen we bijvoorbeeld ook een keertje samen gaan koken oid.
    xx

    ReplyDelete
  2. Helaas, wonen te ver weg.. helemaal in Limburg. Maar je klinkt niet zielig je klinkt juist ondernemend ;)

    ReplyDelete
  3. oooh, arme meid!

    Helaas woon ik niet dicht bij rotterdam anders had ik zeker een keer willen afspreken!

    Lijkt het je ook leuk om met mijn give away mee te doen?


    http://amenforfashion.blogspot.com/2011/09/give-away.html

    ReplyDelete
  4. heey suze, ik ben ooit lang geleden begonnen met je weblog te lezen. in middels ben ik al zon anderhalf jaar gestopt met lezen (srry) maar laatst schoot je me weer te binnen omdat ik je tada... zag lopen bij mij op school. ik zit nu in t tweede jaar (mode) op de academie. dus vindt ik t leuk om je rotterdam te laten zien. je kan me toevoegen op facebook (lola van praag) en dan kunnen we wat bij kletsen als je wilt.

    xxx een studie genoot.

    ReplyDelete
  5. Lijkt me best leuk om nog een keer met je af te spreken! Dit keer zonder camera, haha. Ik woon niet in de buurt (not even close), maar thank god voor ov ;) laat maar weten op fb, ofzo!
    X Janine (die van het interview)

    ReplyDelete
  6. Jammeeer, ik woon in Gelderland. Hopelijk ontmoet je snel nieuwe leuke mensen (:

    ReplyDelete
  7. Word lid van een leuke studentenvereniging :-)
    Er zijn heel veel verschillende verenigingen, dus als bijvoorbeeld veel verplichtingen of een ontgroening je niet aanspreekt, kan je ook lid worden bij een niet traditionele vereniging. Dan zit je bij allemaal mensen die ook nieuw in de stad zijn, en vrienden zoeken.

    ReplyDelete
  8. Lijkt me leuk! Woon ook net 3 weken in Rotterdam en ken buiten m'n klas en huisgenoten om nog niet veel mensen hier.. Jij zit trouwens ook op de WdKA hè? Ik ook! Nouja email me anders maar! v.iivian@hotmail.com

    ReplyDelete
  9. aah hihi dat klinkt wel een beetje sneu
    ik ben heel vaak in rotterdam te vinden en lotte W ken ik ook, dus misschien kunnen we een keertje wat doen ofzo dan haha
    je kan me vinden bij haar vrienden :P
    xox
    sarah

    ReplyDelete
  10. Ik ken het! Ik woon hier nu bijna 2 jaar en nog steeds niet echt een grote vriendengroep opgebouwd, haha..

    Anywhoooo ik woon vlakbij Rotterdam en werk bij de nieuwe Monki ;)

    Dus misschien zie ik je daar?

    Xx Sam

    ReplyDelete
  11. hee Suze!
    Ik woon al mijn hele leven in rotterdam dus ik kan je altijd rondleiden! Het is idd moeilijk om in het begin mensen te leren kennen!
    xxx

    ReplyDelete