life | the not so grand opening of the new blog

Hi my lovely readers! Here by I 'open' my new and fresh blog. I wanted to change my blogname and lay-out for a long time and finally made it happen. The content will be pretty much the same as on my old blog only I will try to post more regularly (but I can't promise anything, school has only begun for 3 weeks and I'm already drowning in assignments). If you've got any advice or questions please let me know! xx Suze

Image and video hosting by TinyPic
venice summer 2011

13 comments:

  1. Je lay-out ziet er mooi uit :)

    ReplyDelete
  2. Leuk!! Veranderingen zijn altijd goed. Have fun met je nieuwe blog en succes met school :)

    ReplyDelete
  3. the layout is so cute and dreamy-like. Almost like a diary of your daydreamy-ee thoughts haha!
    love this photo!
    Krissy xoxo

    ReplyDelete
  4. your new layout looks so cute, fits you well :) <3

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Good luck with it!

    xLove.
    ninajj.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ziet er mooi uit! Je vorige blog ook, maar wel heel fris dit ;-)
    Ik had een vraagje over een foto uit een van je vorige posts, namelijk http://i55.tinypic.com/apd7i0.png
    Waar heb je je kledingophang systeem gekocht? Ik zoek namelijk ook zoiets, super handig en mooi!
    Liefs, Fleur

    www.onetrickponymusic.wordpress.com

    ReplyDelete
  8. nice layout, but maybe the colours could be a little bit more bright, because on my laptop (old thing!) I can barely read the header- technical stuff, you know. Cool picture, too, Venice must be cool.

    ReplyDelete
  9. Bedankt voor je reactie! Super leuk om te horen ook dat je m'n muziek luistert! :)

    Haha tof dat je het helemaal zelf bedacht hebt, ik snap hoe je het bedoelt ja. Vind het er echt mooi uit zien en lijkt me ook heel handig. Ga dit weekend als het goed is naar de Ikea dus misschien eindig ik wel met een antonius wandrail en dergelijke ;-) Dankje!

    Ik blijf trouw je blogs lezen, altijd leuk :)
    Liefs, Fleur

    www.onetrickponymusic.wordpress.com

    ReplyDelete
  10. Ziet er weer leuk uit, net zoals je vorige blog. Alleen de GFC werkt niet :(

    ReplyDelete
  11. Wat een prachtige foto zeg!

    ReplyDelete