stolen roses

What i wore wednesday last, finally took this lovely dress out for a stroll! The bandana headbeand idea is 'stolen' from Tess (check her blog out it's awesome), found this one and also a blue one at new look. They have a iron thread in the middle so they are very easy to wear/knot. I know my hair is weird looking, i really don't know what to do with it.. any suggestions?

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

dress H&M
sandals le ballon
headband new look
bag monki

11 comments:

  1. Wat een lief jurkje, staat je goed. En met zulk weer kan het ook lekker!
    Misschien je haar een stuk korter doen? Of opsteken ofzo?
    Liefs, Swaen

    ReplyDelete
  2. Liefig jurkje!! Jij moet je haar mijn kleur verven volgens mij staat dat je super goed.

    Wat een superwijs besluit - school over stad - ik weet niet of ik dat zou kunnen! Gelukkig heb je vanaf volgens jaar een OV en is rotterdam - amsterdam maar een uurtje met de trein :)

    ReplyDelete
  3. leuk! vooral je jurkje. ik droeg vroeger ook vaak bandana's zo hihi, nu nog wel eens af en toe met de knoop boven. en leuke foto's van amsterdam ook! ga jij trouwens in rotterdam op kamers volgend jaar?

    ReplyDelete
  4. cute!

    Staat heel erg leuk!

    http://sweetharvestmoon.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Cute dress and great headband!

    coolkidscantdie-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Staat je heel leuk & je schoentjes zijn ook mooi xx

    ReplyDelete
  7. Ik vind je sandaaltjes zo mooi, ik denk dat ik ze ook maar eens moet kopen (:

    ReplyDelete
  8. Dit is echt leuk! Vind die sandaaltjes ook heel mooi x

    ReplyDelete
  9. Oh my goodness, that is one cute dress. You look so lovely and adorable.

    I like your blog, it's sooo nice here. xx

    ReplyDelete
  10. oh gosh, you look sooo lovely! x

    ReplyDelete