parloscope

Now that i've graduated it's time to start thinking about how i'm gonna decorate my new room. I'm sure that i want my room to be all white but i haven't decided if i want 'simple' or 'vintage' furniture. Maybe a good combination of the two haha. I really like the idea of the branch as a clotheshanger, and also adore the collage-above-desk idea. Have you guys got some cool room-inspiration for me?

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

13 comments:

  1. I laave it when clothes are tucked away in wardrobes! There rooms are awesomee x

    ReplyDelete
  2. great inspiration!
    Krissy xoxo

    ReplyDelete
  3. wauw! wil ook mijn kamer veranderen! krijg er echt inspiratie van!:D ,nog gefeliciteerd met je slagen!:D
    x amber

    ReplyDelete
  4. Super mooi inspiratiefoto's! Echt precies zoals ik mn kamer ook wil! Waar heb je deze foto's gevonden?
    Xx

    ReplyDelete
  5. I love the white room in the second picture, do you know the source of the image?

    ReplyDelete
  6. Ik heb m'n kamer nu echt precies zo ingericht. Alles is wit en ik heb nu zo'n grote photowall boven m'n bureau. Ik moet ook even kijken hoe ik m'n kamer in Amsterdam wil gaan inrichten, maar ik denk dat ik dat weer anders ga doen...

    ReplyDelete
  7. leek me ook leuk, een helemaal wit kamertje. maar daar ben ik veel te rommelig voor dus ik ga voor een 'gezellig' kamertje ;)

    ReplyDelete
  8. Well, I love the vintage black and white feel. So in my room that I just redecorated I painted my walls a deep red and did black and white accent colors. So I have my black and white prints of bands and places and actors I adore. I absolutely love it. I also love the no closet concept because clothing is truly an artform that should be displayed as much as possible but when I did it in my room it took up way too much open space.. Just a suggestion. I love your blog, your so cute!!
    *Ive

    ReplyDelete
  9. frommoontomoon.blogspot.com bedoel ik :)

    ReplyDelete
  10. Oh wauw die eerste! Ik kijk altijd op designismine.blogspot.com
    frommoontofoom.blogspot.com
    en als je design sponge is ook een toffe site.. en ehm.. The selby! Allemaal zulke mooie dingen :)

    ReplyDelete
  11. Dit is precies hoe mijn kamer er ook uit gaat zien :D.

    ReplyDelete
  12. Dat helemaal witte gedoetje is niks voor mij. ik vind zelf dat ik een hele leuke kamer heb:P
    bruine 2e hands meubels, witte muren & gordijnen + vintage & 2e hands rommeltjes en niet te vergeten: veel kunst :P

    ReplyDelete
  13. en oh! wat een beetje minder is aan zo'n hanger is dat je kleren naar je kamer ruiken, als dat nar bloemetjes & wasmiddel is, dan is dat lekker. Maar komen er sigaretjes, avond eten en stinkende verf spuit dingen aan te pas, is dat toch minder :P

    ReplyDelete