communication breakdown

Woops! Sorry for the absence, i figured i would post more after graduation but now i actually post less haha. I have so many fun things to do that i almost never even touch my mac. Today i'm in Amsterdam with my beloved boyfriend, and as he is showering i thought i could quickly make a little post about what i am wearing today. I forgot to take my camera so i took some photobooth snaps. I did an asos bulk-order last monday and it arrived yesterday, so quick! One of the things inside the package were these striped 50s style shorts. Neeeeever have enough shorts aha.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

t-shirt H&M
blazer H&M
shorts asos
sneakers vans
necklace H&M

12 comments:

  1. Superleuke short!
    Ik ga ze denk ik ook bestellen..Maar vind het altijd zo moeilijk te kiezen welke maat.
    Zou ik mogen weten welke maat je nu hebt van deze short, en welke maat je hebt in bv h&m shorts?
    Dank je!

    ReplyDelete
  2. tuurlijk! ik heb bij H&M maat 36 (behalve als ze klein vallen) en bij asos maatje 10 (wat eigenlijk 38 is) genomen, zitten bij mij helemaal goed! ik zou je aanraden een maatje groter te nemen dan dat je dus eigenlijk hebt

    ReplyDelete
  3. heel leuk broekje! ik heb hem ook in mijn mandje gestopt:)

    ReplyDelete
  4. love the shorts!
    im planning on getting vans someday, your's loook hot! love them!
    Krissy xoxo

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke outfit!!! staat je heeel erg goed

    ReplyDelete
  6. super leuk shortje! geniet van je vrije tijd nu je die nog hebt ;).

    ReplyDelete
  7. Leuk outfitje!

    http://sweetharvestmoon.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Wat een leuke outfit zeg! Vooral je short is schattig.

    ReplyDelete
  9. love this outfit, the colours are perfect and i love how casual but stylish the combo is

    ReplyDelete
  10. i loooooooooove the shorts and vans are the best! :)

    ♥, Peppie

    ReplyDelete