PROMO | Le Ballon

Een poosje terug werd ik door Le Ballon benaderd met de vraag of dat ik een promo over hun wou doen. Ik promote alleen merken en webshops waar ik zelf volledig achtersta, en Le Ballon is er zo eentje! Ik en mijn moeder bezoeken hun winkels regelmatig vanwege het grote aanbod kwaliteitsmerken. Sinds kort heeft Le Ballon ook een webshop (klik) waar je voor zowel schoenen als kleding terecht kunt. Hieronder zie je een aantal van mijn favoriete schoenen die ze momenteel verkopen, geheel in de stijl van Alexa Chung (want geef toe, we hebben allemaal een zwak voor haar).

Image and video hosting by TinyPic

Zelf heb ik gekozen voor deze bruine sandaaltjes van hun huismerk. Ik wou al lang mooie basic sandaaltjes voor de zomer en toen ik deze zag was ik verkocht. Ze zijn lekker simpel maar door de vintage touch passen ze helemaal bij mijn stijl. Het leer is heel soepel en ze zitten goddelijk, ik ben blij!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

12 comments:

  1. great!! i like it!

    besitos!!

    Pasate por mi blog, y si quieres, sigueme!!
    http://ohmylookbook.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Haha, wat leuk, ik heb sandaaltjes die er héél erg op lijken! Maar de mijne komen van Griekenland :)

    ReplyDelete
  3. super leuk die sandalen!

    ReplyDelete
  4. Die zijn erg leuk!! Ga je vast heel leuk combineren xx

    ReplyDelete
  5. Great sandals you've got there! How much did they cost? (:

    coolkidscantdie-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Everybody has a crush on Alexa.. I'm pretty sure :p

    ReplyDelete
  7. LOVE the sandals! Great post! XO Raspberry & Rouge

    http://raspberry-rouge.com

    ReplyDelete
  8. Ik vind dat super leuke sandaaltjes! Kun je misschien een outfit post maken waarbij je ze aanhebt? Ik zou graag willen zien hoe ze staan en hoe je ze combineert. (:

    ReplyDelete
  9. Wauw, wat een mooie zeg! Die zou ik ook zo kunnen kopen. Misschien nog wel iets voor 'de-nog-onbekende-sandaaltjes-die-ik-van mama's-geld-mag-uitzoeken' ;-D!

    ReplyDelete
  10. those sandals are the best, je blog is gaaf

    ReplyDelete