both under influence.

Since i'm planning on moving out as soon as possible i've started with a serious closet-clean-out. Everything i don't want to bring needs to go! Everything you see in the picture below (my entire bed covered with stuff) will go for sale on my online shop for small prices, and i have another movingbox filled with 'bargains' that i will sell on another site because i don't think they're 'shop my closet' worthy haha. Everything that doesn't sell by the end of the summer will probably go to charity.

Image and video hosting by TinyPic

I can't wait for the weather to get better so i can go out bare-legged.. this is what i'm planning on wearing (geek).

Image and video hosting by TinyPic

As soon as i've got money again i'll buy this from topshop.

Image and video hosting by TinyPic

And i'm thinking of dip-dying my hair, but i need your help, which colour would go best with my hair!? Pink, lilac, mintgreen or light blue? I've wanted to do it for ages but never had the time.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

23 comments:

  1. dip-dying is amazing! I love the mint color and the lilac

    love, selina

    http://selinaderuijter.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Heb je schoenmaat 40? Verstuur je ook naar belgie? xx

    ReplyDelete
  3. Yeah rainbow hair rules! I think the blue/purple one in the second pic is the best, and your outfits are boss, too..

    coolkidscantdie-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ik zie precies hele leuke zwarte boots! & een gestreept item ook tussen die hoop. Heb je toevallig witte jukrjes of kleurrijke? Ik ben dringend op zoek naar z'on leuke jurkjes!

    xxx

    ReplyDelete
  5. love this! i always find pieces I haven't worn for ages when I'm cleaning out my closet haha.
    I think pink or mintgreen would look great on you!!

    ReplyDelete
  6. ahh, ik heb vorige week de punten van m'n haar roze geverfd en het is suuuper leuk geworden, dus ik stem roze ;)

    ReplyDelete
  7. als je je haar zo wilt verven zul je het waarschijnlijk eerst heel erg moeten bleken. Daarna kan je pas die matte zachte kleur erin verven. En dat brengt met zich mee: hallo dood haar en ellende in de zomer met zwemmen in chloor.
    Maargoed, ik zou de roze nemen, als je het na mijn preek nog steeds wilt doen dan:P

    die bloemen jurk van de topshop staat ook op mijn vrelanglijstje.

    x

    ReplyDelete
  8. Ik hou wel van muntgroen! Heel leuke dingen die je gaat kopen bij Topshop.
    X

    ReplyDelete
  9. ohhh die topshop jeans zien er heelijk uit!
    enne ik denk dat die peachy/roze kleur ook wel mooi bij jou zou staan en anders vind ik lila of mintgroen ook wel 'spannend'! ben benieuwd!! :D

    ReplyDelete
  10. Super vet! Ik zou roze of mint groen doen!!
    Naar welke stad wil je gaan verhuizen?
    En welke studie ga je volgen?

    XXX

    ReplyDelete
  11. Same here wat het haar betreft. Waar op deze aardbol koop je zulk spul?
    Ik zou denk ik voor groen gaan. X

    ReplyDelete
  12. Ohh dat mintgroene is zo mooi.. dat lichtroze is ook wel heel mooi, maar mooier bij super blond haar denk ik..
    ja en lila is toch ook wel mooi...
    Kan niet wachten tot mijn haar langer is, wil dit ook al zo lang doen :)

    ReplyDelete
  13. the blue fits your skin tone, I think!

    ReplyDelete
  14. Woow, zo veel kleding! Serieus! Zal moeilijk zijn om afscheid van te nemen!
    De foto van het meisje met het blauwe haar vind ik trouwens erg mooi :)
    Liefs, Swaen
    www.xxmieyou.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. i love mintgreen dip dying :)
    and pleaaaaase give me your legs, they are so perfect!

    ReplyDelete
  16. i love your outfit plans, they're so perfect.
    i'd think that you'd suit lavender/purple, it'd look gorgeous!

    http://kaydotoh.blogspot.com/ x

    ReplyDelete
  17. ik zou licht blauw doen!

    ReplyDelete
  18. Ik ben helemaal voor Mintgroen, het staat je vast ge-wel-dig!


    ('l)

    ReplyDelete
  19. Super leuke blog.. je doet ook lekker je eigen ding! Leuk!!! :-) Ik ga je zeker volgen! Jij mij ook?

    Liefs Fashionista Chloe
    www.chloesterk.nl

    ReplyDelete
  20. I like the pink the best. I dip dyed my hair 3 days ago in dark brown and I am really happy with the effect!
    Check it out here: http://fun-lovin-culturejunk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. I think the lilac would look great on you :)

    ReplyDelete
  22. when/where will your items be going on sale?
    :-) xx

    ReplyDelete
  23. ik vind de minth kleur heel erg mooi! leuke blog, ik ga je volgen! xxxliefs

    ReplyDelete