nr.2

Today we watched a part of Apocalypse Now during history, like always i was one of the few who had seen the movie and who could tell something about it and then the whole class stares at me like 'wtf how does she know this' and i stare at them like 'wtf how can you not know this this thing is epic!'.

So um the photobooth pics make this outfit look like crap but whateverrrrrrr. The coat and dress smell really sweet it's kinda weird, like their previous owner kept them in a box filled with candy or something hahaha. Anyways, gonna spend the night finishing my magazine! xx



dress john zack
coat topshop
envelope necklace maison scotch
magnifying glass necklace courtesy of les jumelles
cross ring asos
owl ring accessoirize

22 comments:

  1. Oh wow the coat and dress are amazing together. I really like these photos even though you said they were taken using photobooth x

    ReplyDelete
  2. that coat is amazing, and the dress is lovely too!

    ReplyDelete
  3. aaaah geweldige leopard coat! en je jurkje is ook heel erg mooi! x

    ReplyDelete
  4. Echt een geweldig jurkje + jas! Staat je heel leuk.

    ReplyDelete
  5. Leuk concept, je photobooth outfitjes. En deze is ook al zo leuk :). Ik zeg, continue on please!

    Geweldige jas trouwens, staat je goed!

    ReplyDelete
  6. did you buy the dress on internet? could you give us the link? it's AMAZING

    ReplyDelete
  7. oooo pretty dress!
    Krissy xoxo

    ReplyDelete
  8. both are really cute pieces :)

    greeets!

    ReplyDelete
  9. Het jurkje is geweldig! Helemaal mooi!
    Liefs

    ReplyDelete
  10. Hoe valt het kleedje?
    Want ik zou het ook van iemand kunnen overkopen, maar ik twijfel zo hard tussen welke maat..

    ReplyDelete
  11. de mijne is een engelse maat 8 ofwel 36, en ik heb zelf maat 36 en hij zit precies goed. Ik ben zelf 1.69 en bij mij issie al heeeul kort dus als je langer bent dan dat is het denk ik moeilijk om hem als jurk te dragen

    ReplyDelete
  12. Nee ik ben zelf niet groter :)
    Bedankt! nu weet ik perfect welke maat ik moet nemen! hij staat je trouwens prachtig!

    ReplyDelete
  13. Wat een mooie jurk!& hij staat je ook heel mooi xx

    ReplyDelete
  14. I love that dress, you look really amazing in it!
    I'm going to like these daily outfit posts :)
    X

    ReplyDelete
  15. Je jurk en jas zijn echt geweldig! Hele leuke outfit. :)

    ReplyDelete
  16. WOW! You look amazing . . . so magical! Love the coat and that dress is spectacular! Following your blog now!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Mooie stukken beide, vooral dat jurkje vind ik origineel met z'n wijde mouwen.

    ReplyDelete
  18. mooie stukken, dat jurkje heeft wel originele mouwen!

    ReplyDelete