nr. 7

So my webcam wouldn't take decent pics of today's outfit but as you can see i'm wearing jeans today, i think i've only posted a pic of me wearing jeans once the past year. That's cause i never really used to wear jeans but i'm sort of feeling it right now. Oh, and sorry for the face cover-ups but i just have an i-hate-my-face-day, can happen i guess :P.


Yesterday i finally finished + ordered my final school assignment/magazine. I'm content with the result but there are a few pages i don't really like. Although i think i did a pretty good job considering the fact that i'd never used photoshop before. If you like please tell me what you think about it, 130 hard hours of work went into this and i'd love to hear your thoughts.



Aaaand cause i want this blog to be a little music-orientated as well: AM's new single. I'm kinda happy with it, i had my am phase a long time ago and was looking forward to hearing something new although i really miss alex's voice in this. Anyways, it does make me really really curious for their next album. What are your thoughts?

22 comments:

  1. Ik heb nog maar een paar dingetjes gelezen maar echt, het ziet er goed uit joh! x

    ReplyDelete
  2. cute polka dot shirt!
    and i love the artic monkeys!
    Krissy xoxo

    ReplyDelete
  3. mooie outfit!
    je tijdschrift ziet er hardstikke goed uit, de fotoshoot geeft me echt een sixties gevoel,
    xx
    my-fashion-fairytale.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wow, een broek staat je ook echt supergoed met dat blousje! Echt supergoed tijdschrift, mooie vormgeving, doet me een beetje aan ellegirl denken, leuk! xx

    ReplyDelete
  5. Heel leuke outfit! Had vandaag een gelijkaardige bloes aan :)
    X

    ReplyDelete
  6. gewoon perfect je tijdschrift! echt om trots op te zijn!

    ReplyDelete
  7. Suze, ik ben trots op je! Je tijdschrift is erg goed gelukt :) De foto's zijn zó mooi! Kon ik dat maar.
    Nu alleen de presentatie nog, maaar dat moet ook geen probleem zijn. <3

    ReplyDelete
  8. Mooie outfit, de broek staat je heel goed! En je tijdschrift ziet er echt super goed uit joh! Heel knap hoor. De foto's die je gemaakt hebt zijn heel goed gelukt vind ik,
    xxz

    ReplyDelete
  9. Gefeliciteerd! Ik zou het kopen, en dat is toch één van de hoofddoelen toch? Goed werk geleverd :).

    ReplyDelete
  10. wouw! echt een heel mooi tijdschrift!! Heb je het helemaal zelf gemaakt?
    het is echt super mooi! Ben echt flabbergasted!
    Ik zeg een 10! ;)
    wat voor opleiding ga je volgend jaar precies doen?
    xxxx.

    oh! en leuke outfit :)

    ReplyDelete
  11. The magazine is great and I love your outfit :)x

    ReplyDelete
  12. Bij een pws, moet je dan ook niet echt van een onderzoek doen met je conclusie enzo?
    Of heb ik er daarnet overheen gelezen?

    Het tijdschrift ziet er echt gaaaaaf uit. Als ik dit in de winkel zag liggen, zou ik het echt meteen kopen.
    Misschien nu nog steeds wel. xD

    ReplyDelete
  13. je magazine ziet er super goed en leuk uit, en je shirt is echt mooi.
    loves.

    http://mylifewithfashionn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. The magazine looks great! And so does your outfit :) I really like simple outfits like this one!

    ReplyDelete
  15. woooow wat een ge-wel-dig idee.. Nee echt Suze, dit is sick! Hoe ga je hem eigenlijk inleveren? want je hebt hem op de computer gemaakt? print je hem gewoon uit? oooomg heb echt bijna zin om 't idee te stelen haha, echt waaauw!!

    ReplyDelete
  16. Ziet er goed uit! Mooie lay-out en de artikels en foto's zijn interessant en wow echt goed gedaan! Als het in de winkel lag zou ik het sowieso kopen.
    Oh ja ik vond wel ergens een typfoutje: Janis Poplin i.p.v. Joplin. Dat moest ik als Janis-fan toch wel even vermelden haha.
    Maar dat is maar een miniscuul dingetje, ik vind het tijdschrift echt super!

    ReplyDelete
  17. @ ano, oooh fuck heb ik poplin getypt? kak dats echt een rotte en best wel erge typfout, dorie! maar thanks voor het melden ;)

    ReplyDelete
  18. Wauw! Ik heb even je magazine doorgebladerd en t ziet er echt goed uit meid! Heel professioneel! You did an amazing job!

    ReplyDelete
  19. the magazine looks really pretty! wish that i could understand dutch though...

    ReplyDelete
  20. cute blouse :)


    htpp://sweetharvestmoon.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. je tijdschrift is echt heel cool :) hoe hebt je hem gemaakt? welke programme? alvast bedankt!!

    ReplyDelete