nr. 15

Image and video hosting by TinyPic

dress H&M
blazer H&M
belt vintage moschino

16 comments:

  1. pretty outfit, love the dress and the colour!
    Krissy xoxo

    ReplyDelete
  2. i love your new header!! it screams SUMMER

    ReplyDelete
  3. Cool belt! You see it a lot on bloggers, I guess a must-have :D

    Did you get it online, or in a vintage shop? I am on the search for one too...

    xo thefashionguitar

    ReplyDelete
  4. ik kan die riem verdorie nergens vinden :-(

    ReplyDelete
  5. O dat jurkje is echt heel leuk!

    ReplyDelete
  6. oke grapje.. zie hem nu op ebay ;)

    ReplyDelete
  7. I am searching for that belt! so beautiful

    ReplyDelete
  8. Hele leuke kleren! Draag je trouwens iedere dag een andere outfit?

    ReplyDelete
  9. Ik lees al sinds jouw post in ElleGirl bijna iedere dag je blog en vond het wel eens tijd om te zeggen dat je awesome bent! Je hebt me in de loop der jaren heel erg geïnspireerd, bedankt!
    xxx

    ReplyDelete
  10. very cute outfit!


    http://sweetharvestmoon.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Hey, ik heb laatst twee outfitjes van je getekend. Ze (de schetsjes) zijn crap maar ik heb ze toch gepost. hoop dat je het niet erg vindt, anders hoor ik het graag van je! :)

    ReplyDelete
  12. love the buttons on the dress! so lovely.

    ReplyDelete