wearing her high-heel shoes and low-neck sweater

2 outfits that i found on my desktop :)

This is what i was wearing about 2 weeks ago. I went to visit a friend in Amsterdam, and you can see him, on the second picture, which i included because i'm madly in love with his outfit (and with his clarks). Uhm.. the picture with the mustache is kind of lame but i looked so ugly that i decided to mess it up a little more. Oh btw, the sailorhat is not mine, that was just an attribute to pose with :p. dress,belt-zara/cardigan-vintage




This is what i was wearing friday last, when i went shopping for my PWS (dutchies know what i mean by this and i have no idea how i call this in english). NL : Mijn profielwerkstuk gaat over de popular culture in de jaren 60 en ik doe het in tijdschriftvorm, ik maak o.a. een 'editorial' in 60s stijl en daar ben ik voor gaan winkelen ;). tee-randomshop/shorts-vintagelevi's/shirt,boots-primark



sotd: the beatles - get back

12 comments:

  1. Die laatste outfit is echt mijn favoriet!!

    ReplyDelete
  2. mooie outfits! de tweede is vooral heel leuk!! xoxo

    ReplyDelete
  3. Wat een sip kookvuurtje, zeg! Maar wat een leuk onderwerp als eindwerk, ik ben jaloers ^^, En geweldige outfits zoals gewoonlijk, Suze!

    ReplyDelete
  4. Mooie outfit!
    Dat jurkje op de eerst foto is echt geweldig!

    ReplyDelete
  5. die laatste outfit staat je echt superrrr

    en mooie snor!

    http://fillmylittlecloset.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Echt 2 mooie outfits!

    xx


    www.fashionapp.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. leuke outfits (ook zijne), vind die pet juist wel leuk staan erbij en haha jij ook al een tijdschrift? ik doe dat ook :) en charlotte&adrienne van tpiap volgens mij ook (jeweetwel vinnieinfurs)

    en oh my god de kringloop afgebrand? zonde :/
    waar wil jij trouwens mode gaan studeren volgend jaar?

    ReplyDelete
  8. Leuk onderwerp voor je PWS. En shoppen voor school, beter kan niet volgens mi

    ReplyDelete
  9. je jurkje van de zara is echt liefde, die staat je goeeeed.

    ReplyDelete
  10. Wat een leuk onderwerp zeg, ik deed het ook over toen, maar dan met muziek ;)

    ReplyDelete
  11. cute photos - and i adore that second look, so chic! x

    ReplyDelete
  12. Hee suze!
    Ik heb voor m'n pws ongeveer hetzelfde idee als jij, alleen heb ik geen idee hoe ik zoiets in tijdschriftvorm krijg zonder een oplage van 50 stuks te moeten bestellen. Mijn vraag: hoe heb jij dat gedaan?
    En super leuke outfits natuurlijk!
    Kus

    ReplyDelete