in search of a remedy

I'm getting a little tired of myself.. i have a closet filled with lovely stuff, but i keep wanting more and more and more. So i decided to work with a wishlist (it never works, but i like the idea), i can only buy what's on the wishlist. And they have to be things that are either something i've wanted for a really long time or something that is very versatile and can be worn with almost everything. If you sell any of these items or know were i can get them for a little price, please contact me!

- leather pants
- goofy print tee
- spotted sun dress (topshop)
- chelsea boots
- white blouse with round collar
- 60s style coat (topshop)
- quilted chanel look-a-like bag
- leopard belt
- red dress - CHECK just got one at H&M trend
- black shift dress (topshop)
- striped shift dress (topshop)

- leather biker jacket
- velvet dress with lace collar
- grey mini skirt
- brown clarks desert boots
- leopard dress (topshop)
- 3d flower jumper (american apparel)
- grey coat with velvet collar
- black patent mary jane flats
- leopard coat - CHECK just won the one below @ ebay



sotd: mike snow - in search of

13 comments:

  1. lovely wishlist!
    I love the chanel bag i always wanted that!
    xoxo

    www.fashionapp.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Super leuke wishlist! Ik probeer me er ook altijd aan te houden maar dat lukt vaaktn iet haha. Je motiveert me om het opnieuw te proberen :P

    ReplyDelete
  3. Leuke wishlist! Ik heb er ook één maar daarop staan ook zaken als 'rokjes' en 'bloemen kleedjes' dus uiteindelijk koop ik toch teveel :).
    Je kan een leren broek kopen bij H&M. Kost daar helemaal niet veel, wel nepleer maar de kwaliteit is toch oké!

    ReplyDelete
  4. super leuke dingen!

    x
    http://fillmylittlecloset.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Van wishlist word ik altijd zo hebberig, van deze ook!!

    ReplyDelete
  6. ooh ik snap je helemaal! ik heb hetzelfde heb ook een berg kleding wat nog helemaal niet oud is ofzo, maar altijd weer wat erbij willen, word ook moe van mezelf soms haha
    ik had laatst ook een kleine wishlist gemaakt, heb er inmiddels al 2 dingen van en nu wil ik die 3e nog. ben alleen bang dat ik daarna weer een wishlist maak en weer alles koop -_- haha

    je hebt wel leuke dingen op je wishlist staan!:)

    ReplyDelete
  7. van die leopard coat ga je echt geen spijt hebben, ik heb dezelfde en ben er nog steeds verliefd op!

    bij de vero moda (ja barf) hebben ze nu een mooie leren broek voor de helft.

    ReplyDelete
  8. je hebt een lange wishlist :)
    dat herken ik wel!
    het is wel goed dat je tenminste precies weet wat je wil <3

    ReplyDelete
  9. ze hebben van monki een hele vette luipaardprint riem, ik woon niet in a'dam dus weet niet of 'ie ook in de winkel is, maar hij staat wel op de site. x

    ReplyDelete
  10. ik heb nog wel een nepleren broek van zara en een chanel 2.55 nepperd die ik kwijt wil? die 2.55 is alleen best wel glimmend enzo, maar ja misschien vind je het toch wat?
    leuke wishlist verder :)

    ReplyDelete
  11. oeh geweldig!
    rood,velvet,leer,leopard!<3
    x amber

    ReplyDelete
  12. <ou can get a velvet dress with lace collar at urban outfitters for 66€

    ReplyDelete