ik ben op zoek naar modellen

Voor mijn pws maak ik een tijdschrift over de Popular Culture in de jaren 60. Voor het onderdeel mode wil ik graag een fotoshoot doen, de kleren en alles heb ik, er ontbreekt nog maar 1 ding, een model! Ik ben op zoek naar een meisje met blond haar, en een meisje met bruin haar. Als het je leuk lijkt om model voor mij te staan (en als je denkt dat de 60s look je wel goed staat) mail dan even naar suuziegirl@hotmail.com. Alvast heel erg bedankt!


2 of my sale purchases, zara leopard loafers and a black mini skirt (it has the cutest little pocket). Excuse me for the great uhum uhum quality of this picture, it's the only one i have.. sweater,loafers-zara / skirt-bershka / bag-vintage

10 comments:

  1. Love the look, en succes met je shoot! Aangezien ik het type kleine chagrijne dwerg ben ben ik niet de persoon die je zoekt, haha, maarrr I love your blog :)

    ReplyDelete
  2. Ik denk dat ik wel kan? Ik woon in Nederland en heb donkerblond haar, dus misschien stuur ik je nog een mailtje!

    ReplyDelete
  3. leuk outfitje en succes met je modellen zoektocht!
    x

    ReplyDelete
  4. leuke outfit! vooral de schoentjes!

    ReplyDelete
  5. hi
    heb toevallig vandaag op een soort rommelmarkt een modetijsdchrift gekocht uit 1968 dacht meteen aan jou. en het lijkt me heel leuk om model voor je te zijn maar dan moet je me natuurlijk wel 'geschikt'vinden.
    heb blond haar en kom uit amsterdam.
    x

    ReplyDelete
  6. Suze! Remember me? Italiƫeeee! Haha, als je nog een 'model' nodig hebt kan ik je uit de brand helpen. Maar wss heb je allang meiden gevonden! x

    ReplyDelete
  7. Lovely outfit! Did you already find a model? Otherwise maybe I know a real one for you!

    XO thefashionguitar

    ReplyDelete
  8. als je nog niemand hebt gevonden zou ik je wel willen helpen.
    Ik woon in woerden dus dat is handig.
    je kan een bericht achterlaten op mijn blog:
    my-fashion-fairytale.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Heerlijke rokje, ik heb die ook :)

    Heb je al iemand die het witte h&m jurkje voor je haalt (EGF)? Ik woon in Amsterdam dus kan hem elke mogelijke dag even halen. let me know!

    ReplyDelete
  10. Ben je nog op zoek? Anders bespaar ik mezelf het mailtje haha.

    ReplyDelete