when i have nothing to say my lips are sealed

Dumdumdum, today's outfit! I did a little bit of sale shopping yesterday (will show you the buys later) and bought this collar dress, worn as a top here.. These shorts make my hips look quite out of proportion but to be honest they kind of are. I'm enjoying my last bits of free time these days, starting monday school will be like hell.. sigh.






dress(worn as top)-bershka/shorts-H&M/shoes-vintage/toothring-asos
sotd : talking heads - psycho killer

24 comments:

  1. Supermooie foto's weer! Ik vind je trui heel leuk

    ReplyDelete
  2. i love your outfit!
    xxx

    www.fashionapp.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ik heb die shorts in beige :) echt lovely. en die peter pan collar dress ziet er echt schön uit.

    ReplyDelete
  4. I love love love your dress, the collar is adorable. And it goes wonderfully well with those shorts.

    xxxx

    ReplyDelete
  5. die tweede foto is echt prachtig,
    leuke outfit!

    ReplyDelete
  6. heel schattig! wat heb je trouwens een mooie haarkleur, valt me nu toevallig opeens op. komt dat door de foto/belichting/bewerking of is het geverfd? :)

    ReplyDelete
  7. Leuke foto's, originele outfit!

    Liefs, Valerie

    ReplyDelete
  8. Simpel maar supermooi! En je foto's zijn altijd grandioos. Zat vandaag m'n tijdschriften te sorteren op welke ik wilde houden en welke ik weg zou gooien, zag ik jou ineens weer in die ELLE staan haha! x

    ReplyDelete
  9. jij hebt echt hele mooie lange benen :)

    ReplyDelete
  10. Schattig outfitje! En je ziet er lekker gezond uit met je kleurtje, teminste niet zo'n wit zon-loos gezicht zoals die van mij haha

    En want een ellende ja maandag weer naar school, die dag ben ik ook nog eens jarig.. stomme dag om jarig te zijn. Gelukkig heb ik dan wel leuke vakken en ik ga uitdelen haha.
    xx

    ReplyDelete
  11. psycho killer is echt een leuk liedje!<3

    ReplyDelete
  12. leuke outfit!! zo opzich simpel maar toch ook weer hartstikke leuk! en leuk dat je je jurkje ook als top draagt!:)

    ReplyDelete
  13. Happiness Is SubjectiveDecember 31, 2010 at 1:15 AM

    Lovely outfit, the dress is gorgeous x

    ReplyDelete
  14. Cute, cute, cute! En je benen zijn eindeloos!^^

    ReplyDelete
  15. Heel schattig, de top heeft een mooie kleur! En je staat mooi op de fotos x

    ReplyDelete
  16. schattige loena leeflang(harry potter) look =)

    mooi!

    ReplyDelete
  17. Oh haha ik wou een comment achterlaten en zie dat je Nederlands praat! Ik wou gewoon vragen van welk materiaal dat jurkje/bloesje gemaakt is? Ziet er iets tweed-achtig uit ofzo... Heel mooi in elk geval, fijne winterse outfit!

    ReplyDelete
  18. Je schoenen zijn echt een supervondst! En heel mooi kleedje ook, alles met een peter pan collar is leuk! :)
    X

    ReplyDelete
  19. love how you paired the top with those high waisted shorts :) cuute

    ReplyDelete
  20. That dress/top is really pretty! I like it with the shorts, too cute!

    ReplyDelete