i look in your direction but you pay me no attention

This blog will undergo a drastic change, starting today. I'm not talking about the lay out here, i'm talking about it's contents. I always tried to keep this blog 'perfect' ('' because it never has been) but i'm sick of trying to make it all look perfect. I don't have a perfect life i don't have a perfect wardrobe and most of all i'm not a perfect person. This blog might reflect my style but it does not reflect my personality at all.. and that's what i would like to change. I will keep posting my outfits, but there will be a lot more 'inspiration' and 'crap', oh and much more written parts. Maybe this means that the little amount of visitors i have will dissapear two, but in the end my blog is something i do for myself and not for others.






sotd : coldplay - shiver

22 comments:

  1. keep doing your thing, we'll still be here looking at and reading your stuff :)

    ReplyDelete
  2. 'inspiration' and 'crap' sound perfect, i'm still going to be reading!

    ReplyDelete
  3. your totally right, and you shoud blog on a blog where you feel comfy with! that makes your blog stand out from the others, and way more special!! i'll keep reading! xoxo

    ReplyDelete
  4. Ik blijf je blog toch volgen, want je lijkt me een geweldige meid met heel veel humor.
    En eerlijk gezegd, de perfecte blogs zijn ook best saai en weten niet mijn aandacht vast te houden.
    Ik vind het alleen maar positief wat je wilt gaan doen!

    ReplyDelete
  5. Dit lijkt mij juist een heel goed idee! Gewoon lekker jezelf zijn. Je hebt een geweldige stijl & volgens mij ben je heel grappig. Het lijkt me ook leuk om meer te lezen, je schrijft namelijk leuk. Het is inderdad jou blog, dus doe wat je wilt! ik blijf je blog volgen!

    ReplyDelete
  6. Ik blijf het in elk geval lezen! Ik denk dat het juist goed is dat je je eigen ding doet, zo onderscheidt je je van anderen!

    Liefs,

    ReplyDelete
  7. Ik blijf je sowieso volgen hoor, ik vind het alleen maar leuk om persoonlijke dingen te lezen! En Shiver is een heel goed nummer :)
    xx Nathalie
    www.petitefashionistas.nl

    ReplyDelete
  8. yeah! you go girl!

    ReplyDelete
  9. blijf dit doen!
    hoe meer jij jezelf bent hoe fijner mensen dat vinden!
    x

    start dreaming on www.dreamingthedayawaywithluca.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. goede keus !!! de meiden van de perfecte blogs hebben allemaal hetzelfde hoofd, en zie steeds dezelfde stijl/kleren voorbij komen

    dan lees ik toch liever jou ''crap'' hahhaa!

    waarneer komt de volgende closed abc?? :D

    ReplyDelete
  11. haha aww thanks guys!

    nieuwe closetabc komt zsm.. ik heb het zo bizar druk dat ik er echt geen tijd voor heb, maar zodra ik een middag niks doe zal ik er eentje maken ;)

    ReplyDelete
  12. you don't have many readers? what about all these...

    ReplyDelete
  13. best decision ever! keep it up!:)

    ReplyDelete
  14. dat klinkt alleen maar positief :)

    ReplyDelete
  15. you will always be inspirational to me anyway, :)

    ReplyDelete
  16. Little amount of followers? Je bent gek!

    Maaaaarrrr: kan niet wachten op die crap.

    ReplyDelete
  17. You should totally do what you feel like, doesn't matter if people like it or not! (though I am quite sure I will like it haha)

    ReplyDelete