winner of the give-away

It's so annoying that it gets dark so early, now it's almost impossible to let other people make my outfit-photos. So here is a really inaccurate snapshot of my outfit, totally ruined by the flash but okay. I'm not sick anymore so expect normal posts coming :). I'm planning on going to see HP7 tonight, has anyone seen it already? How was it?


And the winner of the give-away is Lies, you have an email in your inbox!
Thank you all very much for joining and don't worry, other give-away's will come.

6 comments:

  1. Nice!
    x

    www.dreamingthedayawaywithluca.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. My friends saw it, they said it was awesome.
    Like your outfit. : )
    x

    ReplyDelete
  3. leuk! ik heb harry potter afgelopen woensdag gezien! ik vond hem heel goed, leuk en spannend! anderen vonden em ietsje tegenvallen... mja het is immers part 1 van 2 dus niet al het spannends kan ik deze film! have fun!!

    ReplyDelete
  4. Aaaaah Suze superbedankt :D Ik mail je onmiddellijk mijn adres! Dit maaaakt mijn dag helemaaal :D :D

    En ik kom juist terug van Harry Potter, hij is echt superrrrgoed! Veel plezieer meid xx

    ReplyDelete
  5. Gefeliciteerd aan haar! & je outfit is echt lief!

    ReplyDelete
  6. Ik ben HP7 al gaan kijken en hij was ├Ęcht de moeite =)
    Dit was de eerste HP-film waarbij ik niet teleurgesteld de bioscoop verliet. Het boek is voor eindelijk eens in zijn waarde gelaten ;)

    ReplyDelete