Les Jumelles give-away

I have some great news! Lovely Jess from Les Jumelles contacted me if i wanted to do a give-away. Ofcourse! I felt extremely honoured and i hope that a lot of you will enter this give-away because Les Jumelles has got the most beautiful jewelry collection.


All you have to do to enter this giveaway :
1. Follow Les Jumelles on facebook.
2. Leave a comment with the name of the piece you'd like to win (you can choose from all of the items on their site), and why you would like to win it + your name and email adress.

You have untill thursday the 18th of November to enter. I'll anounce the winner on friday the 19th. Good Luck everyone!!

39 comments:

  1. I really like Machine à coudre, because I do use a sewing mashine a little bit like this.
    http://www.lesjumellesboutique.bigcartel.com/product/singer-style

    Jakab Roberta

    bertablogol(at)gmail.com

    ReplyDelete
  2. First of all I would like to say i love your style!

    I really like the petit "I love you necklace'' ( argenté/ silver). I would like to win this so I can wear it when I go abroad for 3 months to do my research. I would wear it everyday, on every picture.. as a good luckcharm and to show my boyfriend I love him and will miss him !

    Yvon
    yvon_zon(at)hotmail(dot)com
    I liked lejumelles on facebook.

    ReplyDelete
  3. Ooh die reden hierboven is lief.

    Nou ik zou gaag de 'Bracelet Woodstock' willen winnen.
    Omdat ik (diep) van binnen een hippie ben.

    lotte-wieringa@hotmail.com
    naam: Lotte Wieringa

    ReplyDelete
  4. Haha, wat een toeval. Ik was gisteren nog aan het surfen en window shoppen op hun website ^^

    Ik vind de Love Potion zeer leuk, dan kan ik eindelijk mijn crush bedwemelen. Maar het liefst van al zou ik 'Le carrousel' winnen. Het doet mij denken aan het carousel op Montmartre en de film die ik daar met mijn vriendinnen heb opgenomen voor Frans enkele jaren terug.

    Veel liefs,
    Lies Verboven - liesverboven@hotmail.com

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke give-away!

    Ik vind Le gardien de mes reves echt een hele mooie ketting met dat uiltje. Want ik vind uilen echt mooie beesten, en het ziet er echt sjiek uit met die steen!

    Maike Postma
    maikemouse@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Ik volg hen al even op Facebook :)

    Het is zo moeilijk om te kiezen, maar het allermooiste vind ik de Love Potion ketting.
    Zo cute.

    Super giveaway!

    phara_elsen@hotmail.com
    Phara

    ReplyDelete
  7. Oeeeeh wat leuk! Echt mooie juweeltjes seg, origineel ook. Ik heb een lijstje van 3 (want kan niet goed kiezen), ik vind de 'petite machine à coudre' GENIAAL, vind het erg fijn om met naaien bezig te zijn en zo'n kettinkje zou me helemaal in de stemming brengen. de 'love potion' is ook erg leuk, héél handig voor als je op stap gaat.. ;-) en de duikhelm 'in the sea', omdat ik een echte waterrat ben.

    Al wat ik nu nog kan doen is duimen!

    ReplyDelete
  8. Yay for givewaways =)
    My fav is
    http://www.lesjumellesboutique.bigcartel.com/product/le-sifflet-vintage

    ReplyDelete
  9. wat een suuuperleuke spulletjes zeg! maar 1 springt er echt uit en dat is de Le sifflet vintage necklace. Ik vind hem echt origineel en HIJ WERKT!
    hahaa, maar hij is echt perfect voor mij, als mensen bijvoorbeeld allemaal door elkaar zitten te kletsen, en ik wil ik iets zeggen; nou dan blaas ik gewoon op mijn superhippe fluit!
    of als mn hondje niet naar me wilt komen dan blaas ik ook even snel op mijn fluit!
    &ik volg les jumelles op FB; celine nguyen.

    xoxo

    ReplyDelete
  10. Wow wat superleuk! Eerst wil ik even zeggen dat je zo'n geweldige stijl hebt en je me ook een heel leuk meisje lijkt, na het kijken naar je filmpjes haha!
    Ik zou graag Mon sautoir Alice in wonderland winnen, dat is met een plaatje van het konijn van Alice in Wonderland :') omdat het altijd mijn lievelingsfilm was! En we zijn er nu ook mee bezig met drama op school haha :P Maar iig, dat konijn is gewoon geniaal xd!
    XXX Nathalie Rodriguez, n.rodriguez@live.nl

    ReplyDelete
  11. Ik kon niet kiezen, maar heb er toch een gevonden!

    http://www.lesjumellesboutique.bigcartel.com/product/la-libertée

    Ik zou graag ' La libertée' , omdat ik van zwaluwen hou :)

    Naam: Faralda
    E-mail: indieberryblog@hotmail.com

    ReplyDelete
  12. Wauw, Combien tu m'aimes is absoluur mijn favoriet, deze zou ik dus ook graag willen winnnen!

    Doityourselfblog@hotmail.com

    ReplyDelete
  13. Oooh, wat een geweldige give-away! Ik volg ze hoor!

    Mijn favoriet is toch wel echt Le petit oiseau- bracelet. Ik draag altijd veel combinaties met zwart en heb daar alle soorten juwelen bij, alleen de perfecte armband ontbreekt nog. Nou, ik denk dat ik hem ein-de-lijk gevonden heb in deze prachtige gouden met zwarte roos armband! (én het adorable vogeltje niet te vergeten!)

    ik ga heeeel hard duimen nu, haha.

    Claire Hoencamp
    mail: claireee___@hotmail.com

    ReplyDelete
  14. Oké, goh ik heb gekozen voor
    'Petite Lumiere', omdat ik er zo'n heerlijk Peter Pan gevoel bij krijg en omdat alle jurkjes met Peter Pan kraagjes zo perfect zijn en ja nog meer Peter Pan kan dan zeker geen kwaad.
    Voor het idee:
    Rosanne - roosjevw@hotmail.com

    ReplyDelete
  15. wat coool
    ik vind le secret de ma grand-mere heel fijn.
    ik heb nu geen super goede reden waarom ik het zou moeten winnen hahah. ik vind het gewoon een mooie ketting
    ik vind les jumelles ook al leuk op facebook, dat vond ik al een tijdje.
    mijn email is sarah_klevan@hotmail.com
    en mijn naam is sarah klevan
    x

    ReplyDelete
  16. Ketting Mes souspirs du luxe.
    Omdat ik zelf ook een soort vogeltje ben, ik wil graag vrij zijn en overal bij zijn. En bovendien loop ik altij te zingen en te twitteren!
    x luca
    lgutlich@live.nl

    ReplyDelete
  17. Petite Lumière vind ik het leukst, ik volg ze ook op facebook. Je moet dan toch op ik vind dit leuk klikken?
    Een hele leuke blog heb je, ik hoop dat ik win maar ja ik vind het al leuk dat ik je blog heb ontdekt.

    ReplyDelete
  18. i would love to win the
    Alice in Wonderland inspired necklace...Alice in Wonderland is one of my favorite stories since I was a child.

    Norma Salinas
    nsusan@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Combient tu m'aimes is erg mooi !

    leuk dat ze je hebben benaderd, deze give-away is zeker leuk.

    Rosa

    ReplyDelete
  20. Never heard of Les Jumelles before, but I like it a lot!

    I would go for the 'Je t'aime-silver-necklace' http://www.lesjumellesboutique.bigcartel.com/product/je-taime-silver
    for the simple reason that I really love Paris, but I never find a nice necklace of the lovely city.

    I followed them on FB!

    Love,

    Birgit

    birgit_tielemans@hotmail.com

    ReplyDelete
  21. Het leukste sieraad van de site vind ik de 'Petite Lumière'. De kleine olielamp doet me denken aan de komende winters, de bijbehorende kou en sneeuw en de heerlijke lange avonden binnen onder de dekens met warme chocolademelk en kerstfilms. Winter is helemaal mijn tijd, en zo'n knus olielampje bij me om de barre wintertochten door te komen zou me geweldig lijken!

    - Rebecca
    (rebecca@vdweijde.eu)

    ReplyDelete
  22. Echt geweldige dingen, zo origineel en het concept erachter is nog beter! Vintage gemixt met nieuw en ook gewoon het feit dat sommige dingen uit de jaren 50/60/70 komen. Helemaal top en alles ziet er zo mooi uit, ben verliefd aaaaaah <3
    Het is echt moeilijk om wat te kiezen, maar ik vind La musique des années 1950 heel mooi. Het doet me denken aan toen ik jong was, toen speelde ik de hele dag door op m'n mond harmonica, helaas ben ik hem toen volgens mij kwijtgeraakt of oppeens was ie er niet meer, maar ben het nooit vergeten. Hij was rood en ik was 4 of 5. Deze ketting zou echt wat persoonlijks betekenen (: gewoon een blije herinnering toen ik me nog nergens zorgen over hoefde te maken en lekker kind kon zij. Soms mis ik die tijd best wel.
    Lieve groetjesssssss uit Milaan.

    ReplyDelete
  23. Ik zou hééél graag "le siflet vintage" willen winnen. Meteen toen ik die ketting zag, kreeg ik een warm gevoel van binnen. Hij straalt perfectie uit. Ik zou hem heel graag willen winnen omdat ik hoop dat het de eerste stap is om weer mezelf te worden.
    Liefs,
    Lien
    (email: elinekersten@hotmail.com)
    Ik volg ze op facebook ^^

    ReplyDelete
  24. Ohnee, nu heb ik een twijfel geval. De mond harmonica ketting vind ik nog steeds geweldig maar de C'est la vie necklace (die is volgens mij uitverkocht) of de bracelets vind ik ook geweldig. Maar meer omdat er staat VIE en dat doet me denken aan Vienna. Ik heb de afgelopen 7 jaar in Vienna, Austria gewoont en er komt nu eind december definitief een einde aan. Mijn familie en ik verhuizen terug naar Nederland. Maar Vienna is echt m'n thuis, ik ben daar als puber opgegroeid en heb daar zoveel meegemaakt, het is echt raar om te denken dat ik daar straks geen huis meer heb. Dus die ketting/armband met Vie heeft twee betekenissen: het doet me denken aan Vienna en de goede tijd daar maar ook aan "such is life" zo is het leven dat ik daar weg ga en ja, ik weet niet of je het nog snapt. maar zou zeker een gave betekenis hebben voor mij, iets speciaals iets dat voor altijd in mn hart blijft (:

    ReplyDelete
  25. I would absolutley love love love to win the 'ma paission d'automne' necklace because of its amazing uniqueness :) its so delicate and pretty and would definetly be the start to what i hope to be an amazing jewelery collection!!!

    :)) oh and by the way your blog is pretty amazing!! :)

    rhiannon bullock
    r.bullock@hotmail.co.uk

    ReplyDelete
  26. 'Promesse'
    Omdat Parijs mijn hart gestolen heeft..een betovernde stad! :)

    sasatata22(at)msn.com

    ReplyDelete
  27. Als eerste: love your style! Maar dat heb ik volgens mij al best wel vaak gezegd haha. Vind het ook zo vet dat jouw link in dat 'fashion bloggers' boek staat, zo leuk om je daarin tegen te komen! Nu to the point: ik zou heel graag 'Machine à coudre' willen winnen omdat ik heel veel hou van naaien en ik heb nu net een paar weken geleden eindelijk een naaimachine gekregen van mijn oma omdat zij hem helaas niet meer kan gebruiken. Ik zou het heel leuk vinden om deze ketting te kunnen dragen zodat ik dan altijd mijn oma bij me heb :)

    Wauw als ik het zo teruglees klinkt het wel heel zoetsappig! Nouja, dit is wel mijn reden :)

    Florentyna van Zanten
    florentyna_1993@hotmail.com

    ReplyDelete
  28. Kristiana, plastificator@live.com :)

    This is my favourite one : http://www.lesjumellesboutique.bigcartel.com/product/la-lettre

    I like it because I could pair it perfectly with my other necklace from Les Jumelles (it's a gold one with a pink hat, not in the shop anymore, I think :))

    x

    ReplyDelete
  29. Ik zou heel graag het kettingje met envelop willen winnen. Die is gewoon te schattig voor woorden en zou mooi zijn als symbool voor mij en een vriend van mij met wie ik altijd mail/schrijf :P
    Lotte
    huizing.lotte@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Sophie, colorvictim@web.de

    i just love this neckalce since i know Les Jumelles. When i wanted to buy it one time it was sold ou, but now its available, soo come to meeee ;)

    http://www.lesjumellesboutique.bigcartel.com/product/alice-in-wonderland-inspired

    ReplyDelete
  31. oh wat een leuke winactie! als ik dan moet kiezen ga ik voor deze: http://www.lesjumellesboutique.bigcartel.com/product/mes-souspirs-du-luxe

    'mes souspirs du luxe' :)

    marlous,
    marlousvdhoogen@hotmail.com

    ReplyDelete
  32. Zo'n toffe wedstrijd kan je toch echt niet laten voorbijgaan!!!
    Ken deze shop al een tijdje en ik ben helemaal weg van al die prachtige juwelen.

    http://www.lesjumellesboutique.bigcartel.com/product/cest-la-vie-necklace

    Ik zou dit schattige ketinkje zeer graag winnen om te dragen als een soort geluksbrenger, omdat ik het tekstje vaak gebruik om me een beetje op te beuren, me te kalmere, wanneer ik een tegenslag heb.


    Stefanie Maes
    stefaanietje(at)hotmail(dot)com

    PS: Ik vind ook LES JUMELLES leuk op fb :)

    ReplyDelete
  33. Ik zou graag http://www.lesjumellesboutique.bigcartel.com/product/woodstok_portada
    hebben want hoe cool zou het zijn dat ik iedereen rond mij uren zou kunnen irriteren door op deze prachtige mondharmonica te spelen ! :D

    catho verbiest

    (catho_verbiest@hotmail.com)

    ReplyDelete
  34. hej.

    Via jouw blog kom ik altijd op de beste site voor kleding en juwelen, super. Ik kende lesjumelles nog niet en ik ben echt blij dak ze nu ken :D
    Ik zou heel graag
    mes souvenirs de woodstock
    winnen. http://www.lesjumellesboutique.bigcartel.com/product/woodstok_portada

    Spijtig genoeg heb ik niet bepaald een ontroerend verhaal over een liefje waar ik zo aan kan denken (ik ben namelijk de eeuwige single, ween ween) De ketting spreekt mij gewoon aan omdat ik vind dat we woodstock nog eens opnieuw moeten organiseren want artiesten zoals janis joplin en Jimi hendrix zijn gewoonweg goddelijk.
    (en wat overbodig, maar ik verjaar op dezelfde dag als Janis joplin^^)

    groetjes Daphné
    (daphnedw@msn.com)

    ReplyDelete
  35. catho verbiest hier weer. Ik heb gezien dat er iets misgelopen is met mijn link in mijn vorige post dus ga ik hier een poging doen om dat recht te zetten. Want als je voor een of andere wonderbaarlijke rede mij kiest als winnares maar ik dan toch niet gewonnen ben omdat je niet kan zien wat ik wil zou ik men eigen wel op mijn kop kunnen slaan. :D

    http://www.lesjumellesboutique.bigcartel.com/product/woodstok_portada

    (voor het geval dat het nog steeds niet lukt. Bedoel ik de ketting met de mini harmonica met woodstock op 'mes souvenirs de woodstock')

    (catho_verbiest@hotmail.com)

    ReplyDelete
  36. I really like this necklace http://www.lesjumellesboutique.bigcartel.com/product/le-gardien-de-mes-reves
    I think it would be nice to wear this wonderful charm every beatiful day ;)

    mail: appleblossomandthecity@interia.pl
    facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=1690823621

    ReplyDelete
  37. I follow "Les Jumelles" on Facebook.
    (Facebook name: Anna Kaman)

    I love this necklace:
    http://www.lesjumellesboutique.bigcartel.com/product/alice-aux-pays-des-merveilles

    __L*******______**********
    _E***********__***************
    S*****************************
    ******************************
    J*****************************
    _U**************************
    ___M**********************
    ______E*****************
    ________L*************
    ___________L********
    ___________E*****
    _____________S*


    Anna
    mymindsvoice at hotmail dot com

    ReplyDelete
  38. Ohh, and why should I win? Because I've got birthday on friday and it would be nice present ;)

    ReplyDelete