and the way she looked was way beyond compare

Okay so you may have noticed that blogging hasn't been high on my priority-list lately. I'm sorry for that. I believe that this is on of my first posts ever showing me with jeans.. that's also because i rarely wear them (i can never find nice + fitting ones). But this one i like, it's already become ill fitting but i'm in love with the colour of these pants. So, i got a zara giftcard for my birthday and i purchased this blouse + sweater. (and please dont mind the red chin in the close-up pic, it's so ****ing cold outside) P.S. Een goede vriendin Cleo is op zoek naar modellen, lees verder onderaan de post ;).





sotd : the beatles - i saw her standing there
jumper, blouse - zara / jeans - topshop / shoes - primark / bag - beyond retro

Mijn naam is Cleo (misschien heb je me hier wel eens op dit blog zien verschijnen) en ik zit in het eerste jaar fotografie aan de KABK (Den Haag) en ik zoek modellen! We zijn nu net begonnen met ons blok mode en we hebben ongeveer elke week wel een opdracht waarvoor ik een model nodig heb (dit weekend ook al!). Dus ben je zelf model, of lijkt het je wel leuk om een keer gefotografeerd te worden, laat het me dan weten. Hier kun je zien wat voor foto’s ik maak: http://www.flickr.com/photos/cleobrekelmans
De shoot zou plaats vinden op een woensdag of in het weekend (andere dagen kan ik niet), net wat je zelf het prettigst vind. Het handigst is als je in de buurt van Woerden/Utrecht woont of anders dichtbij Den Haag. Mocht je het leuk lijken, stuur dan een mailtje naar cleobrekelmans@gmail.com
X Cleo

18 comments:

  1. I hardly ever wear jeans either actually. Or trousers in general! Just find them really uncomfortable and am forever worried about a builders bum! Eurgh.

    They do look nice on you and I love the shirt and jumper together!

    Chloe... x

    ReplyDelete
  2. Een broek :O Maar hij is wel vet :)

    ReplyDelete
  3. that used to happen to me as well, but now I've been coming to wear trousers and jeans more often, but only skinny or high waited ones.
    love your blouse and sweater, and the close up pic is great!

    ReplyDelete
  4. die blouse en trui staan echt heel leuk bij elkaar! jammer dat die trui ellebooglappen heeft, anders had ik hem meteen in meerdere kleuren gekocht:p

    ReplyDelete
  5. Wauw!
    het staat je erg mooi!
    x

    www.dreamingthedayawaywithluca.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. great look!!!
    Love Jen

    http://mylovejen.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ik vroeg me af, waar is je blog naar vernoemd? Want ik hoorde laatst plotseling je blogtitel in een liedje van Regina Spektor, dus ik was wel benieuwd!

    ReplyDelete
  8. Your blog is amazing!
    new follower right here,It would be amazing if you followed my blog also
    love becky,

    averybeckyblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. you look soo cute....i love the sweater...and the jeans fit you just fine..!!!

    ReplyDelete
  10. leuk die blouse onder je trui!, heb ook gereageerd op Cleo, lijkt me super leuk! xx

    ReplyDelete
  11. ziet er weer leuk uit!

    jammer dat ik een beetje te jong, te klein en een beetje te dik ben voor model :P
    anders zou ik je vriendin zeker mailen :D

    ReplyDelete
  12. you look so cute! superleuke outfit+blog :)! xox.

    ReplyDelete
  13. Hi Cleo, wat een leuke blog heb je!
    Ik ben geen model maar ik heb al wel vaker model gestaan voor o.a een student van de Aki in Enschede. Als je wilt kun je op mijn blog kijken, hier staan wel wat foto's van mij op!

    Groetjes Michele

    ReplyDelete